تور هند ارزان: هیات های مالی هند و ازبکستان در راه ایران

به گزارش مسافرت رو، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هیات های مالی هند و ازبکستان در حال آماده شدن برای ورود به ایران هستند.

تور هند ارزان: هیات های مالی هند و ازبکستان در راه ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خبرنگاران ساری-علی اکبر صفایی در جریان بازدید از بندر امیرآباد، گفت: هیات هایی از کشور هند و ازبکستان در حال آماده شدن برای ورود به ایران هستند و مذاکرات ویدئو کنفرانسی شروع شده که با این اتفاق در آینده شاهد افزایش چشمگیر تجارت کالا از بندر امیرآباد خواهیم بود.

بندر امیرآباد در حال حاضر با ظرفیت مناسب، آماده پهلودهی انواع کشتی ها برای عملیات تخلیه و بارگیری است و یکی از بنادر مهم شمال کشور برای ورود کالا های اساسی به شمار می رود.

به گفته صفایی مقدمات ترانزیت گسترده از بندر امیرآباد در حال اجرا است و در آینده شاهد افزایش چشمگیر عملیات تخلیه و بارگیری از این بندر خواهیم بود.

مقدار تخلیه و بارگیری کالا از این بندر از ابتدای سال جاری تا سرانجام آذر بیش از 2 میلیون و 800 هزار تن بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 14 درصد رشد داشته است.

یکی از اقدامات مهم در بندر امیرآباد فعالیت مجدد بندر نکاء و صادرات مجدد نفت از این بندر بوده است.

به گفته مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد به علت موقعیت خاص جغرافیایی در کریدور شمال-جنوب، شرایط بسیار مناسبی دارد، و برنامه ریزی هایی با همکاری وزارت راه و وزارت خارجه انجام گرفته تا ارتباط خود را با کشور های شمالی کشور رونق بخشیم.

س

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2087

به "تور هند ارزان: هیات های مالی هند و ازبکستان در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: هیات های مالی هند و ازبکستان در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید