معاون مرکل: مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا عملا شکست خورده است

به گزارش مسافرت رو، معاون صدر اعظم آلمان مذاکرات قراداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی را شکست خورده ارزیابی نموده و تاکید نمود که این قراداد هیچ آینده ای ندارد.

معاون مرکل: مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا عملا شکست خورده است

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت، به اعتقاد زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد این کشور قرارداد تجارت آزاد بین اروپا و آمریکا موسوم به تی تی آی پی هیچ آِینده ای ندارد.

وی اضافه کرد: مذاکرات با آمریکا در این باره عملا شکست خورده است از آنجایی که ما طبیعتا به عنوان اروپایی نباید تسلیم خواسته های آمریکا شویم. از آن جا این فرایند پیشرفتی ندارد.

گابریل در بخش دیگری از گفتگوی تابستانی خود با زد دی اف گفت که در واقع تجارت آزاد ضروری است. من در اصل موافق این هستم که آلمان پشتیبان و حامی تجارت آزاد باشد چرا که ما یک کشور صادرات گرا هستیم. اما طبیعتا این مسئله نه به هر قیمتی باید شکل گیرد.

معاون صدر اعظم آلمان به عنوان یک نمونه مثبت در این زمینه به قرارداد تجارت آزاد اروپا با کانادا موسوم به ستا اشاره نموده و گفت: این توافق با دولت سوسیال لیبرال کانادا یک گام بزرگ رو به جلو است. محتوای مذاکرات در این باره در انتها مشکوکان به این توافق را متقاعد خواهد نمود. متاسفانه اینکه توافق با کانادا و آمریکا را به یک چوب برانیم اشتباه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 858

به "معاون مرکل: مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا عملا شکست خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون مرکل: مذاکرات قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا عملا شکست خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید