پیش بینی وکیل سابق ترامپ: رئیس جمهوری از کاخ سفید فرار می کند

به گزارش مسافرت رو، ایرنا نوشت: مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که وی احتمالا کریسمس از کاخ سفید به عمارت مارلاگو در فلوریدا فرار می کند و برای مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب این کشور به این کاخ باز نمی گردد.

پیش بینی وکیل سابق ترامپ: رئیس جمهوری از کاخ سفید فرار می کند

کوهن به شبکه خبری ام اس ان بی سی گفت که رئیس جمهوری احتمالا تا ژانویه (دی ماه) و بعد از آن نتیجه انتخابات 2020 را به چالش می کشد.

کوهن افزود: دیدگاه من این است که ترامپ در موعد کریسمس به مارلاگو می رود و در طول مراسم تحلیف آنجا می ماند. تعجب نمی کنم که اگر وی در مراسم تحلیف نیز حضور نیابد.

کوهن، ترامپ را بازنده ای بیش نخواند و گفت که آنچه اکنون در کاخ سفید جریان دارد چیزی جز سرزنش و نکوهش نیست.

ترامپ درپی اعلام پیروزی بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا، هیچ علائمی از پذیرفتن شکست در انتخابات نشان نداده است.

در حالی که ترامپ از زمان اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ملاعام مشاهده نشده، اما ویدئویی وی را از زمین گلف نشان داده است.

رئیس جمهوری فعلی آمریکا با اشاره به مبارزه قانونی به اعضای تیمش گفت که ما راهی طولانی برای پیمودن داریم. وی در عین حال از سرقت انتخابات خبر داد و گفت که آرای زیادی به دست آورده است.

براساس این گزارش، کوهن درمورد تصمیمات بعدی ترامپ پس از ریاست جمهوری گفت که وی بر سر نتیجه انتخابات حتی پس از تحلیف بایدن در ماه ژانویه می جنگد.

کوهن افزود: ترامپ نمی تواند این واقعیت را که شکست خورده است، بپذیرد. از نظر ترامپ، مثل این است که او را بازنده بخوانید، این بدترین چیز در جهان است که می توانید او را با آن صدا کنید.

کوهن تاکید کرد که ترامپ پس از ترک کاخ سفید، هر کاری انجام می دهد تا کار را برای دولت بایدن سخت کند.

ترامپ و ستاد وی اتهام تقلب گسترده انتخاباتی در پنسیلوانیا و ایالات دیگر را بدون ارائه مدرکی معتبر مطرح کرده اند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و بایدن دموکرات و ترامپ جمهوریخواه در جریان آن وارد گود رقابت شدند. بایدن در این دوره از انتخابات بیش از 50 درصد آرا عمومی و290 رای الکترال را به دست آورد، اما ترامپ همچنان برای ماندن در کاخ سفید مقاومت می کند و حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات نیست، از اینرو از شکایت به دیوان عالی آمریکا برای بررسی این مساله سخن گفته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1378

به "پیش بینی وکیل سابق ترامپ: رئیس جمهوری از کاخ سفید فرار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی وکیل سابق ترامپ: رئیس جمهوری از کاخ سفید فرار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید