تیم حقوقی ترامپ، استیضاح او را ناقض قانون اساسی آمریکا دانست

به گزارش مسافرت رو، تیم حقوقی ترامپ با متهم کردن دموکرات ها به نقض کردن قانون اساسی آمریکا، کوشش آن ها را در جهت باطل کردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور و انتخابات ترامپ به عنوان رئیس جمهور دانست.

تیم حقوقی ترامپ، استیضاح او را ناقض قانون اساسی آمریکا دانست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش، خبرنگار شبکه صدای آمریکا در کاخ سفید به نقل از افراد نزدیک به تیم حقوقی ترامپ گزارش داد وکلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دموکرات ها را به نقض قانون اساسی این کشور و کوشش برای باطل کردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا متهم کرد.

در بیانیه شش صفحه ای تیم حقوقی ترامپ در واکنش به احضاریه استیضاح در سنا، که قرار است روز دوشنبه منتشر گردد، استیضاح ترامپ به مثابه حمله به حق مردم آمریکا برای انتخاب آزادانه رئیس جمهور خود در انتخابات 2016 و 2020 دانسته شده است.

تیم حقوقی ترامپ با ادعای اینکه بند های استیضاح، ناقض قانون اساسی آمریکا هستند، می گویند که اسناد و مدارک ارائه شده توسط مجلس نمایندگان هرگز نشان نمی دهد که رئیس جمهور اوکراین یا دستیارانش حرفی از اقدام متقابل و جبران زده باشند.

این بیانیه همچنین بند دوم طرح استیضاح ترامپ را فاقد نشانه ای از جرم یا تخطی از قانون دانسته و تاکید می نماید که دولت ترامپ به شکل مناسب با کنگره در تحقیقات همکاری نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 840

به "تیم حقوقی ترامپ، استیضاح او را ناقض قانون اساسی آمریکا دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم حقوقی ترامپ، استیضاح او را ناقض قانون اساسی آمریکا دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید