نشست خبری آنلاین آلکنو به علت سهل انگاری فدراسیون والیبال تحریم شد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران حاضر در نشست خبری ولادیمیر آلکنو به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، این کنفرانس خبری آنلاین را تحریم کردند.

نشست خبری آنلاین آلکنو به علت سهل انگاری فدراسیون والیبال تحریم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس ، قرار بود نشست خبری ولادیمیر آلکنو مربی روسی والیبال ایران به صورت آنلاین برگزار گردد که متاسفانه به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و با اعتراض خبرنگاران این نشست تحریم شد.

نشست خبری آنلاین ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران قرار بود در فدراسیون والیبال پیگری گردد و این درحالی است که به علت شرایط سیاه کرونایی و احترام به کادر درمان، خبرنگاران درخواست کردند که برای کاهش انتقال کرونا در فدراسیون حاضر نشده و به وسیله اینترنت به پوشش خبری بپردازند اما فدراسیون والیبال اصرار داشت که حتما صحبت های آلکنو آن هم به صورت آنلاین در فدراسیون والیبال به گوش خبرنگاران برسد که این موضوع واقعا تعجب برانگیز است!

قرار بود مانلی کسرایی مترجم شخصی آلکنو در فدراسیون والیبال صحبت های آنلاین آلکنو را برای خبرنگاران ترجمه کند اما عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله فدراسیون والیبال باعث شد که خبرنگاران جلسه را ترک نمایند.

افراد زیادی برای پوشش صحبت های آلکنو به فدراسیون آمده بودند و این درحالی است که فدراسیون والیبال مکان مناسبی را برای این نشست در نظر نگرفته بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1829

به "نشست خبری آنلاین آلکنو به علت سهل انگاری فدراسیون والیبال تحریم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست خبری آنلاین آلکنو به علت سهل انگاری فدراسیون والیبال تحریم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید