مرتضی کریمی: عملکرد فنی تکواندو در جاکارتا بهتر از اینچئون بود!

به گزارش مسافرت رو، مرتضی کریمی سرمربی پیشین تیم ملی تکواندوی کشورمان معتقد است با وجود کاهش مدال های تیم ملی تکواندو نسبت به بازی های آسیایی اینچئون، از لحاظ فنی هوگوپوشان درجاکارتا عملکرد بهتری داشتند.

مرتضی کریمی: عملکرد فنی تکواندو در جاکارتا بهتر از اینچئون بود!

به گزارش خبرنگاران ، مرتضی کریمی سرمربی پیشین تیم ملی تکواندوی کشورمان معتقد است با وجود کاهش مدال های تیم ملی تکواندو نسبت به بازی های آسیایی اینچئون، از لحاظ فنی هوگوپوشان درجاکارتا عملکرد بهتری داشتند.مرتضی کریمی در خصوص عملکرد تکواندوی ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی می گوید:دردوره گذشته مسابقات تکواندوی بازی های آسیایی در 8 وزن برگزار گردید و هر کشور مجاز به انتخاب و حضور در 6 وزن بود. این مسئله دست ما را برای انتخاب بهترین نفرات باز گذاشته بود، اما در این دوره با تصمیم فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک مسابقات در 5 وزن برگزار گردید و طبیعتا انتخاب نفرات محدودتر بود.

کریمی ادامه می دهد:کاهش اوزان مسابقات و محدودیت انتخاب نفرات باعث شد تیم ما مدال های کمتری نسبت به دوره گذشته کسب کند، اما نباید فراموش کنیم از لحاظ سطح فنی و کیفی مسابقات اندونزی بهتر از دوره گذشته بود. با وجود کسب مدال های کمتر تیم ملی تکواندو در اندونزی به اینچئون، عملکرد فنی تیم ما بهتر از دوره گذشته بازی های آسیایی بود.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در خصوص عملکرد تکواندوکاران تاکید دارد:خوشبختانه کادرفنی ما به جوانان اعتماد کرد و این اعتماد باعث شد نتایج خوبی کسب کنیم. یکی از دلایل موفقیت ما در این دوره بازی های آسیایی، اعتماد کادرفنی به جوانان بود. در کنار این موضوع تیم ملی از انحصار طلبی خارج گردیده و بازیکنانی مانند فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی خطر را احساس می نمایند.

5، 250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 46

به "مرتضی کریمی: عملکرد فنی تکواندو در جاکارتا بهتر از اینچئون بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی کریمی: عملکرد فنی تکواندو در جاکارتا بهتر از اینچئون بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید