بازی های آسیایی2018، امینی: فرصت نیمه اول مان گل می شد شرایط فرق می کرد، صددرصد المپیکی خواهیم شد

به گزارش مسافرت رو، کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان گفت: بازی با کره جنوبی سنگین بود و شاید اگر فرصت طلایی که در نیمه اول از دست دادیم، گل می شد شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

بازی های آسیایی2018، امینی: فرصت نیمه اول مان گل می شد شرایط فرق می کرد، صددرصد المپیکی خواهیم شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهدی امینی بعد از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال امید کشورمان مقابل کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازی های آسیایی 2018 گفت: بازی خیلی خوبی بود، چون ایران و کره از بهترین های آسیا هستند و همین امر باعث شد تا یک بازی سنگین در بازی های آسیایی به نمایش گذاشته گردد.

وی ادامه داد: کره فرصت های بیشتری نسبت به ما داشت، اما فرصت طلایی مان در نیمه اول اگر به جای تیر دروازه وارد دروازه می شد، شاید ورق بازی برمی گشت.

امینی خاطر نشان کرد: ما با تیم زیر 21 ساله های مان اینجا هستیم. معتقدم این تیم پتانسیل لازم را برای صعود به مسابقات المپیک توکیو دارد و صددرصد آنجا می توانیم موفق عمل کنیم.

امینی در ادامه یادآور شد: کره جنوبی با چهار نفر از بهترین بازیکنان خود از لیگ انگلیس و آلمان آمده بود و با برنامه بازی می کرد، اما ما همه زیر 21 سال بودیم. اگر همین تیم حفظ گردد، می توانیم بعد از 40 سال سهمیه المپیک را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که باخت مصلحتی به میانمار تأثیری در روحیه بازیکنان داشت یا خیر، بیان داشت: آقای استیلی هم گفت هر تیمی جای ما بود، این کار را می کرد و می خواست مسیر بهتری برای خودش ایجاد کند. ما اگر اول نمی شدیم، با تیم هایی مثل مالزی و پاکستان بازی می کردیم، اما الان با کره جنوبی روبه رو شدیم و بعد از آن هم اگر می بردیم، باید با ازبکستان قدرتمند روبه رو می شدیم. هر کسی جای ما بود، این کار را انجام می داد. در ضمن باخت به میانمار اتفاقی بود که بچه ها می خواستند اتفاق بیفتد.

کاپیتان تیم فوتبال امید در سرانجام اعلام کرد: مردم صددرصد به آینده این تیم امیدوار باشند. کره جنوبی بازیکن 28 ساله و کره شمالی بازیکن 30 ساله داشتند. فدراسیون و وزارت ورزش از این تیم حمایت نمایند و مطمئن باشند که نتیجه می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 95

به "بازی های آسیایی2018، امینی: فرصت نیمه اول مان گل می شد شرایط فرق می کرد، صددرصد المپیکی خواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی2018، امینی: فرصت نیمه اول مان گل می شد شرایط فرق می کرد، صددرصد المپیکی خواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید