مرادی: در 7 وزن بازی های آسیایی 2018 اندونزی مدعی کسب مدال هستیم

به گزارش مسافرت رو، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم ایران این پتانسیل را دارد که در بازی های آسیایی در هفت وزن صاحب مدال گردد.

مرادی: در 7 وزن بازی های آسیایی 2018 اندونزی مدعی کسب مدال هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بالغ بر 40 سال پیش بزرگانی چون محمد نصیری و محمد زهتاب که در اینجا حضور دارند در بازی های آسیایی قهرمان شدند و در این سالن که بسیار سالن تاریخی و اسطوره ساز و افتخارآفرینی هستند. عزیزان دیگری جا پای آنها گذاشتند مثل سیاوش، بهداد، سعید علی حسینی، علی هاشمی و سعید محمدپور و... برای وزنه برداری ایران بسیار ارزنده هستند و برای شاد کردن دل مردم زحمت می کشند و امیدواریم با حمایت های شما (صالحی امیری) به آوردگاه بازی های آسیایی برویم و همچون المپیک ریو مدال های زیادی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وی تاکید نمود: در این مدت تغییرات اساسی در ورزش وزنه برداری انجام شده که تحولات اصلی آن در تغییر اوزان است که در 8 وزن دیگر شرکت نمی کنیم بلکه در 7 وزن شرکت می کنیم. مطمئنا ما در 7 وزن بازی های آسیایی جاکارتا مدعی کسب مدال هستیم و یک افتخارآفرینی بزرگ برای کشورمان به ارمغان خواهیم آورد. بعد از بازی های آسیایی در مسابقات جهانی ترکمنستان که آبان ماه برگزار می گردد از عنوان قهرمانی خود که در سال 2017 در آمریکا به دست آوردیم دفاع خواهیم کرد.

مرادی توضیح داد: آبان ماه که مسابقات جهانی برگزار می گردد از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنیم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهش می کنم که به فدراسیون وزنه برداری یاری نمایند و با حمایت هایشان بتوانیم این راه را برویم و مدال های ارزشمندی را به دست بیاوریم. در این سال هایی که بنده رئیس فدراسیون هستم رکوردهای زیادی را جوانان ما جابجا کردند. نسبت به 25 سال پیش رکوردهای خوبی را جابجا کردند که سهم ما 35 درصد است که در جهان خیلی با ارزش است که در اختیار ورزشکاران ماست و این رکوردها با ورزشکاران پاک و عاری از دوپینگ برای ما به دست آمده است و این ورزشکاران ما می توانند در هر لحظه آزمایش دوپینگ بدهند و با حمایت همه جانبه شما مسئولان و دولت تدبیر و امید می توانند دل مردم را شاد کنید.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: قرار است اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در لنگرود شنبه هفته آینده برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 569

به "مرادی: در 7 وزن بازی های آسیایی 2018 اندونزی مدعی کسب مدال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: در 7 وزن بازی های آسیایی 2018 اندونزی مدعی کسب مدال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید