دولت آمریکا در آستانه تعطیلی نهاده شد

به گزارش مسافرت رو، اگر مقامات کنگره آمریکا نتوانند تا نیمه شب آدینه در خصوص بسته کمکهای مالی به توافق برسند، بخشهایی از اقتصاد آمریکا طی 24 ساعت آینده بسته خواهند شد.

دولت آمریکا در آستانه تعطیلی نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، مقامات کنگره آمریکا در کوشش هستند در آخرین روزهای فعالیت مجلس صد و شانزدهم بسته 900 میلیارد دلاری یاری های مالی را تصویب نمایند. اگر این کار به درازا کشیده گردد، خطر تعطیل شدن بخشی از دولت آمریکا تا 24 ساعت آینده وجود دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

قانونگذاران آمریکا تا نیمه شب آدینه فرصت دارند به توافق برسند و در حال حاضر کوشش می نمایند این مهلت را 48 ساعت به تعویق بیندازند تا زمان بیشتری برای مذاکره داشته باشند. ولی نمایندگان دموکرات چندان تمایلی به این کار ندارند و به کنگره پیشنهاد داده اند به سرعت به یک قرارداد برسند. در غیر این صورت احتمال تعطیل شدن بخش هایی از دولت آمریکا طی 24 ساعت آینده وجود دارد.

جزئیات این طرح در روز چهارشنبه افشا شد ولی هنوز هم هیچ چیز به تصویب نهایی نرسیده است.

انتظار می رود حجم این بسته یاریی 900 میلیارد دلار باشد و شامل هزینه لازم برای توزیع واکسن، هزینه مدارس، مزایای بیکاری 300 دلاری در هفته، وام های 330 میلیارد دلاری برای کسب و کارهای کوچک و همچنین دور جدید محرک های مالی گردد.

45

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1451

به "دولت آمریکا در آستانه تعطیلی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت آمریکا در آستانه تعطیلی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید