دغدغه های فوتبال را بسکتبال هم داشت اما دیپلماسی کردیم

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

دغدغه های فوتبال را بسکتبال هم داشت اما دیپلماسی کردیم

رامین طباطبایی در حاشیه مجمع امروز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه جلسات خوبی برگزار شده است و حمایت مالی و سخت افزاری خوبی از فدراسیون ها صورت گرفته. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بتوانیم سال خوبی برای ورزش رقم بزنیم.

وی درباره تصمیم عجیب AFC برای دریافت میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و اینکه آیا چنین مشکلاتی در بسکتبال هم وجود دارد شرح داد: در بسکتبال هم دغدغه هایی وجود دارد اما سعی کردیم با رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی میزبانی هایمان را حفظ کنیم. کشور ما امن ترین کشور جهان است و از جمعیت خوبی برخوردار است. علاقمندان زیادی داریم و به نظرم می توانیم از این پتانسیل می توانیم به خوبی استفاده کنیم.

طباطبایی تاکید کرد: در تمامی مجامعی که حضور داشتیم همیشه تعداد علاقه مندان بالای ما برای آنها اهمیت زیادی داشته است و فوتبال ما می تواند از این وزنه به راحتی استفاده کند چرا که هواداران وزنه بسیار بزرگی هستند. برای دریافت اسپانسر این جمعیت اهمیت زیادی دارد. به نظرم سلطانی فر و صالحی امیری می توانند با رایزنی و دیپلماسی این میزبانی را به ما برگردانند.

وی در خاتمه راجع به عملکرد کمیته ملی المپیک گفت: این کمیته عملکرد بسیار خوبی داشته است و تا امروز چنین اتفاقاتی به ویژه در زمینه بودجه و کمک مالی رخ نداده بود و امیدوارم روزهای خوبی را در ورزش کشور ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 844

به "دغدغه های فوتبال را بسکتبال هم داشت اما دیپلماسی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه های فوتبال را بسکتبال هم داشت اما دیپلماسی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید