دریافت 300 اثر برای جشنواره سرانجام نامه سال، برگزیده های حوزه علوم انسانی چاپ می شوند

به گزارش مسافرت رو، تا به امروز نزدیک به 300 اثر به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره خاتمه نامه سال ارسال شده و دانشجویان تا خاتمه فروردین ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

دریافت 300 اثر برای جشنواره سرانجام نامه سال، برگزیده های حوزه علوم انسانی چاپ می شوند

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، نزدیک به 300 اثر به دیبرخانه ارسال شده که از این تعداد گروه علوم انسانی -اسلامی بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواه، آثار برگزیده در رشته های علوم انسانی این دوره از جشنواره در قالب کتاب توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است در این دوره از جشنواره ملی انتها نامه سال برای نخستین بار بخش بین الملل به جشنواره اضافه شده است. این بخش به دانشجویان غیرایرانی اختصاص یافته که انتها نامه های خود را با موضوع ایران تدوین نموده اند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.isba.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66952727 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1634

به "دریافت 300 اثر برای جشنواره سرانجام نامه سال، برگزیده های حوزه علوم انسانی چاپ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت 300 اثر برای جشنواره سرانجام نامه سال، برگزیده های حوزه علوم انسانی چاپ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید