کتاب در امتداد من منتشر شد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی؛ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار کتاب در امتداد من، گفت: این کتاب مجموعه ای از آثار پوستر احمد وجدان نژاد، هنرمند گرافیست هم استانی است که از سوی حوزه هنری و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان فراوری و در انتشارات آنا پناه به چاپ رسیده است.

کتاب در امتداد من منتشر شد

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: این اثر شامل 74 اثر پوستر با موضوعات مختلف در زمینه های اجتماعی و فرهنگی و مذهبی در 88 صفحه مصور رنگی است.

اسلامی اظهار کرد: احمد وجدان نژاد یکی از هنرمندان مستعد استان در بخش گرافیک است که تا به امروز بارها در جشنوارهای ملی و بین المللی درخشیده است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پتانسیل بالای هنرمندان استان و سطح گسترده فعالیت های آن ها، ادامه داد: آثار بسیار خوبی در بخش های مخلف از دیگر هنرمندان جمع آوری شده که در صورت مهیا شدن شرایط اقتصادی تصمیم داریم در آینده نزدیک به چاپ و انتشار آن ها اقدام کنیم.

وی همچنین از حمایت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان برای چاپ و انتشار این کتاب، تقدیر کرد.

مسعود نجابتی؛ عضو انجمن گرافیست های ایران و مدرس گرافیک، مقدمه این کتاب را نوشت. در بخشی از این مقدمه آمده است: بی تردید هر سفر ارمغانی دارد، خاصه اگر به جاهای دوردست و بِکر باشد. سال 1395 در ادامه برگزاری دوره های آموزشی در سطح کشور و در معیت همکار و همراه همیشگی جناب استاد سید مهدی حسینی برای نخستین بار رهسپار شهر زیبای یاسوج شدیم.

این سفر به دعوت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب یک کارگاه آموزشی سه روزه و در جمع باصفای طراحان گرافیک استان شکل گرفت. ارمغان این سفر هم علاوه بر لذت حضور در طبیعت زیبای یاسوج، آشنایی نزدیک با جوانان هنرجو و مستعد و خوش فکر این خطه کهن از ایران عزیز بود.

احمد وجدان نژاد یکی از این استعدادها بود که توانایی هایش خیلی زود و در همان روز نخست کارگاه به وضوح دیده شد و توجهات را به سوی خود جلب کرد. او را می توان مصداق شاخص رویش های انقلاب دانست. جوانی متعهد، خوش روحیه و با ایمان به کاری که انجام می داد. ارتباط ما به آن کارگاه سه روزه محدود نشد و طبق روال سایر کارگاه های کشوری تا به امروز ادامه یافت.

ارتباطی که به فضل خدا و با حضور خیل جوانان غیور و مدد اساتید و همکاران دلسوز، یک شبکه از طراحان جوان و حرفه ای را در کشور رقم زده که در مواقع لزوم و در بحبوحه این جنگ ناجوانمردانه فرهنگی به میدان آمده و ایفای نقش می نمایند و بحمدالله اکنون گوشه ای از این نقش آفرینی ها به همت حوزه هنری استان و براساس رسالتی که بر دوش دارد، در این مجموعه به زینت طبع آراسته شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

احمد وجدان نژاد، متولد 1368 در یاسوج، دارای مدرک کارشناسی گرافیک است و تا به امروز موفقیت های چشمگیری در جشنواره های ملی و بین المللی داشته که ازجمله آن ها می توان به دریافت جایزه جشنواره بین المللی گرافیک تایوان، برگزیده مسابقه جهانی اکسپوی میلان، برگزیده مسابقه جهانی پوستر چین و برگزیده در جشنواره های جهانی FINI مکزیک، ترکیه، اسلواکی، آمریکا و ... اشاره نمود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1339

به "کتاب در امتداد من منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب در امتداد من منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید