درخواست توکیو از مردم: آنلاین کار کنید

به گزارش مسافرت رو، جشن های سال نو در پایتخت ژاپن باعث افزایش تعداد مبتلایان و درخواست مقامات این شهر برای اعلام شرایط فوق العاده و خارج نشدن از منزل شده است.

درخواست توکیو از مردم: آنلاین کار کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن پس از دریافت گزارشات متعدد از مقامات پایتخت این کشور مبنی بر اعلام شرایط فوق العاده به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اعلام کرده که قصد دارد این درخواست را بررسی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته مقامات به نظر می رسد اعلام شرایط فوق العاده احتمالا طی روزهای آینده برای پایتخت و سه استان مجاور انجام خواهد شد.

اعلام شرایط فوق العاده در سال گذشته بیش از یک ماه به طول انجامید که شاید اثرات ناشی از آن بر بخش های مختلف دلیل سخت گیری دولت برای این تصمیم درخصوص توکیو است.

استاندار توکیو از مردم خواسته تا از خانه به استثناء کارهای ضروری خارج نشده و از افراد شاغل نیز خواسته درحد امکان آنلاین کار کنند.

دولت کلانشهر توکیو روز یکشنبه 816 مورد جدید ابتلا ویروس کرونا را در پایتخت گزارش کرد. توکیو در روز پنجشنبه، شب سال نو، بیش از یک هزار و 300 مورد ابتلا را گزارش کرد. این اولین بار بود که این رقم از یک هزار نفر می گذشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1491

به "درخواست توکیو از مردم: آنلاین کار کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست توکیو از مردم: آنلاین کار کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید