خداحافظی گیدو از وزارت خارجه آلمان، بنیاد وستروله تاسیس می گردد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اشپیگل، گیدو وستروله پس از چهارسال سکان راهنمایی سیاست خارجی آلمان را به فرانک والتر اشتاین مایر از حزب سوسیال دمکرات سپرد. وی در آخرین ماموریت دیپلماتیک خود در نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حضور یافته بود.

خداحافظی گیدو از وزارت خارجه آلمان، بنیاد وستروله تاسیس می گردد

با تور 7 روزه آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش اشپیگل وستروله 52 ساله قصد ندارد از دنیای سیاست خداحافظی کند. بر این اساس وی با همکاری یک شرکت آلمانی بنیاد وستروله را تاسیس می نماید. هدف این بنیاد فعالیت در راستای گسترش دموکراسی، قانون گرایی، اقتصاد بازار اجتماعی، تسامح و مشارکت سیاسی و مالی عنوان شده است.

وزیر خارجه پیشین آلمان میخواهد همانند فعالیت های خود در این سمت، به عنوان رئیس بنیاد وستروله نیز بر حمایت از کشورهای بحران زده و جریان های دگراندیش تمرکز کند. وستروله در مراسم خداحافظی از وزارت خارجه ضمن قدردانی از همکاران خود از آنها به عنوان بهترین همکاران و کارمندان دولت آلمان یاد کرد.

لازم به ذکر است با پیروزی احزاب دمکرات مسیحی و سوسیال دمکرات در انتخابات مجلسی ماه سپتامبر آلمان، دولت ائتلافی این کشور با همکاری این دو حزب تشکیل شد. این در حالی بود که حزب وستروله (دمکرات آزاد) با قبول شکست تاریخی در این انتخابات، از کسب کرسی در مجلس بازماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 894

به "خداحافظی گیدو از وزارت خارجه آلمان، بنیاد وستروله تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی گیدو از وزارت خارجه آلمان، بنیاد وستروله تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید