خبرنگاران امسال ساخت و ساز کرمانشاه به یک میلیون و 700 هزار متر مربع می رسد

به گزارش مسافرت رو، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: 900 هزار مترمربع ساخت و ساز در سال 97 انجام شد که براساس پیش بینی اجرا شده این میزان در بخش خصوصی در سال 99 به یک میلیون و 700 هزار مترمربع می رسد.

خبرنگاران امسال ساخت و ساز کرمانشاه به یک میلیون و 700 هزار متر مربع می رسد

مهرداد سالاری روز یکشنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره سازمان مهندسی ساختمان استان اضافه نمود: در سه ماه اول سال جاری 400 هزار مترمربع و تا به امروز 700 هزار مترمربع ساخت و ساز در استان اجرا شده که باتوجه به زمانبندی صدور پروانه ها و مجوزها پیش بینی می شود اهداف سال 99 محقق شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه اضافه نمود: حدود 10 هزار واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه احداث می شود که قرارداد پنج هزار واحد آن با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امضاء شده است.

سالاری به پیش بینی گردش مالی هشت هزار و 400 میلیون تومانی در بخش ساختمان اشاره کرد و گفت: رونق ساخت و ساز سبب افزایش اشتغالزایی می شود و در تمامی پروژه ها اشتغال مهندسین نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی، نظارت و کنترل ساخت و سازها را امری ضروری دانست و شرح داد: نظارت مضاعف در کمیته چهار جانبه با حضور راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری و استانداری پیش بینی شده است و با پای کار آمدن نظام مهندسی بخشی از دغدغه های مردم نسبت به این مقوله پاسخ داده خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه نقش موثر خانواده نظام مهندسی ساختمان را در تکمیل فرآیند های بازسازی مناطق زلزله زده یادآور شد و گفت: ساخت و سازها را با صداقت و نظارت را به موقع و با تعهد انجام دادند و این موضوع شایسته تقدیر است.

در این نشست درخواستی از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان برای احداث محل جدید و تخصیص زمین به اعضای فاقد زمین نظام در قالب طرح اقدام ملی مسکن مطرح شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1272

به "خبرنگاران امسال ساخت و ساز کرمانشاه به یک میلیون و 700 هزار متر مربع می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امسال ساخت و ساز کرمانشاه به یک میلیون و 700 هزار متر مربع می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید