سان فرانسیسکو؛ شهری با طبیعت زیبا و معماری با شکوه، عکس

به گزارش مسافرت رو، سان فرانسیسکو که به عنوان پاریس غرب معروف و شناخته شده است شهری مدرن است که به واسطه فرهنگ، موسیقی، تنوع و مناظر زیبایش کاملا شناخته شده است. طبیعت زیبا و معماری با شکوه سان فرانسیسکو از دلایلی است که به این شهر لقب پاریس غرب را داده اند. سان فرانسیسکو شهری است که نمی توان به آمریکا سفر کرد و آنرا ندید.

سان فرانسیسکو؛ شهری با طبیعت زیبا و معماری با شکوه، عکس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شهر ساحلی سان فرانسیسکو در رأس شمالی شبه جزیره سان فرانسیسکو در کنار خلیج سان فرانسیسکو نهاده شده است و پس از نیویورک متراکم ترین شهر آمریکا از نظر جمعیت است که رونق و توسعه جذب توریست در آن باعث شده است که به شهری چند فرهنگی تبدیل گردد. خلیج نیلگون سان فرانسیسکو نیز با سواحل درخشان و مناظر با شکوه، زیبایی های این شهر را کاملتر کرده و آن را به یکی از پر جاذبه ترین شهرهای آمریکا معرفی کرده است.

اگر چه زلزله سال 1906 میلادی این شهر را به مرز نابودی کشاند و سه چهارم شهر را به ویرانه تبدیل کرد اما این شهر به سرعت مورد بازسازی نهاده شد و ساکنان آن اجازه ندادند این واقعه تلخ، صندلی این شهر را در آمریکا متزلزل کند. در این قسمت از بیتوته به معرفی بعضی از جاذبه های توریستی سان فرانسیسکو پرداخته ایم.

معرفی جاذبه های توریستی سان فرانسیسکو

پل گلدن گیت

پل گلدن گیت یک پل معلق در سان فرانسیسکو است که این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا وصل می نماید. این پل بر روی تنگه گلدن گیت زده شده است. این پل در سال 1937 میلادی افتتاح شد و در فاصله بین سال های 1937 تا 1964 با 1300 متر طول، طولانی ترین پل معلق دنیا به حساب می آمد.

پل گلدن گیت، یکی از زیباترین پل های دنیا

زمانی که مه شهر را در پوشش خود محو می نماید پل معروف گلدن گیت مانند نمادی پایدار از سان فرانسیسکو بر فراز مه خودنمایی می نماید. به گفته بسیاری از توریستان این پل یکی از زیباترین پل های دنیا می باشد.

خیابان لمبارد

خیابان لمبارد (Lombard Street) که یکی از پر پیچ و خم ترین خیابان ها در دنیا است در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا نهاده شده است. این خیابان که جهت آن از شرق به غرب شهر سان فرانسیسکو طراحی شده به خاطر شیب تند و داشتن 8 پیچ در دنیا مشهور شده است. حداکثر سرعت مجاز در این خیابان 8 کیلومتر بر ساعت است. در این خیابان سنگفرش آجری کف و فضاسازی سبز در اطراف وجود دارد که بر زیبایی آن افزوده است.

خیابان مشهور لمبارد (Lombard Street)

پارک کریسی فیلد

پارک ساحلی کرسی فیلد که در نزدیگی گلدن گیت نهاده شده است یکی از مکان های موجود برای لذت بردن از فضای ساحلی این شهر است که در آن میتوانید به بازی فریزبی بپردازید و یا هم چون مردمان محلی این منطقه به استراحت در ساحل و یا پیاده روی بپردازید.

پارک ساحلی کرسی فیلد

کوئیت تاور

یکی از نقاط دیدنی و برجسته سانفرانسیسکو کویت تاور است که بر بالای تپه تلگراف نهاده شده است. این برج در سال 1933 به منظور زیبا کردن چهره شهر ساخته شد. ویژگی برج وجود 27 نقاشی دیواری کشیده شده توسط هنرمندان مختلف روی دیوارهای آن است. از بالای کویت تاور می توان با دیدی 360 درجه تمام شهر را تماشا کرد که خالی از لطف نخواهد بود.

برج کوئیت تاور

کاخ هنرهای زیبا

کاخ هنرهای زیبا بنایی به سبک رومی و باقی مانده از نمایشگاه بین المللی پاناما و اقیانوس آرام در سال 1915 میلادی است. یکی از خوش منظر ه ترین نقاط شهر، ساختمان مدور بیرونی این کاخ به همراه تالابی در آن است. این ساختمان کلاسیک که در فهرست ملی مکانهای تاریخی نهاده شده است که امروزه کاخ میزبان نمایشگاه ها و نمایش های هنری است.

کاخ هنرهای زیبای سان فرانسیسکو

منبع: گردشبان
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1508

به "سان فرانسیسکو؛ شهری با طبیعت زیبا و معماری با شکوه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان فرانسیسکو؛ شهری با طبیعت زیبا و معماری با شکوه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید