مسئولان انتخاباتی در آمریکا تهدید به مرگ شدند

به گزارش مسافرت رو، مسئولان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در بعضی از ایالت ها این کشور پیغام های تهدید به مرگ دریافت نموده و معترضان مسلح طرفدار دونالد ترامپ در برابر منزل معاون فرماندار ایالت میشیگان وی را تهدید به تقلب در آرای انتخاباتی کردند.

مسئولان انتخاباتی در آمریکا تهدید به مرگ شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر گزارش داد: معترضان مسلح طرفدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا در برابرمنزل جوسلین بنسون (Jocelyn Benson) سومین مقام پس از فرماندار ایالت میشیگان تجمع نموده و به ارعاب وی پرداختند.

سی ان ان اضافه نمود: معترضان مسلح درحمایت از ادعای ترامپ مبنی بر تقلب، با سر دادن شعاری تحت عنوان دزدیدن آرا را متوقف کن به تهدید و ارعاب خانواده این مقام ایالت میشیگان پرداختند؛ بنابراین گزارش بنسون در بیانیه ای که در این زمینه بر روی شبکه اجتماعی توئیتر قرار داد، گفت: روز یکشنبه معترضانی با فریاد وی را تهدید به تغییر نتیجه آرا انتخاباتی دراین ایالت کردند.

این خبر می افزاید: بخشی از این اعتراض مسلحانه تهدید آمیز که دربرابر منزل این مقام ایالت میشیگان برگزار گشت، بطور زنده بر روی شبکه اجتماعی فیس بوک نهاده شد. یکی از این معترضان به نام جنویو پترز (Genevieve Peters,) گفت: ما کوتاه نخواهیم آمد، ما دست بردار نخواهیم بود، شما مقامات این ایالت نمی توانید نتیجه این انتخابات را از فردی که (دونالد ترامپ) 100درصد آرا را به دست آورده با یک تقلب گسترده از وی سلب کنید.

بنسون در یک پیغام ویدئویی و در واکنش به این اقدام تهدیدآمیز گفت: من از شهروندان این ایالت می خواهم تا به دفاع از صدای مردم، به دفاع از دموکراسی ملحق شوند و آن هایی که خواسته هایی تهدید آمیز دارند را به عقب برانندو از گسترش اطلاعات نادرست که با شعار های تهدیدآمیز در روز های اخیر توام شده، مانع چنین اقداماتی شوند تا شاهد چنین رخداد هایی نباشیم، نه تنها تهدید من و مسئولان این ایالت بلکه تهدیدی بر کل انتخابات در سراسر آمریکا صورت نگیرد.

سی ان ان اضافه نمود: هم اکنون بعضی از گزارش ها مبتنی بر تداوم تهدید مسئولان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 در ایالت های جورجیا و پنسیلوانیا است. ترامپ پیشتر و بار ها خواهان تغییر نتیجه آرا به نفع خود در این ایالت ها است.

دونالد ترامپ باگذشت بیش از به یکماه پس ازپایان انتخابات ریاست جمهوری هنوز شکست را نپذیرفته و همچنان مدعی تقلب در ایالت های کلیدی همچون پنسیلوانیا، میشیگان، جورجیا، آریزونا، نوادا و ویسکانسین شده بود.

جو بایدن درانتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با کسب 306 آرال الکترال و بیش از 81میلیون آرای مردمی بعنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا برگزیده شد، ترامپ نیز با به دست آوردن 232 آرای الکترال و بالغ بر 74میلیون آرای مردمی در پنجاه و نهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1432

به "مسئولان انتخاباتی در آمریکا تهدید به مرگ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان انتخاباتی در آمریکا تهدید به مرگ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید