تور افریقای جنوبی: آنالیز راه های توسعه مناسبات تجاری و مالی ایران و آفریقای جنوبی

به گزارش مسافرت رو، در ملاقات معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی با معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه راه های توسعه هر چه بیشتر مناسبات تجاری و مالی بین دو کشور آنالیز شد.

تور افریقای جنوبی: آنالیز راه های توسعه مناسبات تجاری و مالی ایران و آفریقای جنوبی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، خانم دلامینی معاون وزیر روابط خارجی و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی که برای برگزاری دهمین اجلاس کمیته مشورتی سیاسی به میزبانی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تهران به سر می برد در دیدار با مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه بر اهمیت روابط دو کشور تاکید نمود.

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه در این دیدار در مورد راه های توسعه هر چه بیشتر مناسبات تجاری، مالی و بازرگانی فیمابین با معاون وزارت امور خارجه آفریقای جنوبی گفتگو و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار با عنایت به برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دو کشور در اکتبر سالجاری در پرتوریا، توافق کردند مسائل مربوط به اجرایی شدن پروژه های مالی مورد آنالیز قرار گیرد.

بعلاوه در این دیدار دو طرف بر ضرورت تماس هر چه بیشتر تجار بخش خصوصی و مجموعه های دولتی تاکید نمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2111

به "تور افریقای جنوبی: آنالیز راه های توسعه مناسبات تجاری و مالی ایران و آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: آنالیز راه های توسعه مناسبات تجاری و مالی ایران و آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید