برانکو ایوانکوویچ: ذوب آهن برای خودش و هوادارانش بازی می نماید نه سپاهان، مک درموت را نمی شناسم!

به گزارش مسافرت رو، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که تیمش بازی سختی مقابل ذوب آهن پیش رو دارد.

برانکو ایوانکوویچ: ذوب آهن برای خودش و هوادارانش بازی می نماید نه سپاهان، مک درموت را نمی شناسم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز باید بگویم بازی با ذوب آهن را داریم. من تجربه بدی دارم و بازی های سختی با ذوب آهن برگزار نموده ایم. ذوبی ها مربی عوض نموده اند و این موضوع یک نکته مثبت برای آنهاست و با امتیازی که مقابل فولاد گرفتند، انگیزه گرفتند. اطمینان داریم که ذوب آهن برای سپاهان بازی نخواهد کرد و برای خودش و هوادارانش بازی می نماید.

پدیده با لیاقت در صدر جدول رده بندی است وی ادامه داد: پیش از این هم گفته بودیم که بزرگ ترین رقبای ما استقلال و سپاهان هستند و الان پدیده هم به این جمع اضافه شده است. آنها با لیاقت در صدر جدول هستند. یحیی خیلی خوب کار نموده و توانسته است یک تیم خوب را جمع کند و من هم به آنها تبریک می گویم.

می خواهیم این بخش از فصل را با بیشترین امتیاز به خاتمه برسانیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: هدف ما این است که برای سومین بار قهرمان شویم، می خواهیم این بخش از فصل را با بیشترین امتیاز به خاتمه برسانیم. همان طور که می دانید ما چهار بازیکن خود را به علت مصدومیت نداریم؛ محمد انصاری، سیامک نعمتی، شایان مصلح و حسین ماهینی و کارمان سخت است.

برای جذب بازیکن باید ببینیم احتیاج باشگاه چه چیزی است برانکو درباره لیست بازیکنان جدید پرسپولیس در نیم فصل، بیان کرد: ما شش ماه پیش با چهار بازیکن به نام های ترابی، شریفی، شیری و رفیعی توافق کردیم. باید ببینیم که احتیاج باشگاه به ویژه بعد از مصدومیت ماهینی و انصاری چه چیزی است. برای ماهینی انتظارمان این است که تا عید نوروز به جمع مان برگردد و بازی کند، اما محمد انصاری تا انتهای فصل نمی تواند همراه مان باشد.

مک درموت کیست؟ او را نمی شناسم! این مربی کروات درباره بیانیه های صادر شده درباره تیم ملی و صحبت های میک مک درموت، دستیار کی روش درباره او گفت: میک مک درموت چه کسی است؟ من او را نمی شناسم! من یک میلیون فالوور در اینستاگرام دارم و نمی توانم نظرات همه نظرات و مباحث این یک میلیون نفر را بخوانم که چه می گویند و خودم را درگیر این مسائل نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 162

به "برانکو ایوانکوویچ: ذوب آهن برای خودش و هوادارانش بازی می نماید نه سپاهان، مک درموت را نمی شناسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: ذوب آهن برای خودش و هوادارانش بازی می نماید نه سپاهان، مک درموت را نمی شناسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید