24 بازی برتر که شما را در نقش خون آشام ها قرار می دهند

به گزارش مسافرت رو، داستان های مختلف با موضوع خون آشام ها همیشه محبوب بوده اند و با این که در صنعت سینما و تلویزیون شاهد تعداد زیادی از آن ها بوده ایم، بازی های ویدیویی زیادی وجود ندارند که به شما اجازه دهند در نقش یکی از این موجودات قرار گیرید. خون آشام ها موجوداتی فراطبیعی با طیف گسترده ای از توانایی های خارق العاده و احتیاج به تغذیه از زنده ها هستند که آن ها را به گزینه ای مجذوب کننده برای استفاده در بازی ها تبدیل می نماید. با این حال شاید حال و هوای تاریکی که با خون آشام ها پیوند خورده، چیزی است که باعث می گردد توسعه دهندگان تمایل زیادی به آن ها نشان ندهند.

24 بازی برتر که شما را در نقش خون آشام ها قرار می دهند

در اینجا به 24 بازی برتر با موضوع خون آشام ها خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که موارد موجود در این فهرست، برترین بازی های خون آشام موجود هستند و به بازیکن اجازه می دهند تا به نوعی در نقش یکی از این موجودات خوفناک قرار گیرد. در واقع قرار نیست در همه آن ها زندگی یک خون آشام را به طور کامل تجربه کنید زیرا برخی از این بازی ها شامل برخی از عناصر اصلی زندگی خون آشام ها، مانند تغذیه از زنده ها، نمی شوند.

24. V Rising

تهیه نماینده: Stunlock Studios / سازنده: Stunlock Studios

سال انتشار: 2022

پلتفرم: PC

بحث های زیادی در خصوص اینکه خون آشام بودن چگونه است، وجود دارد. آیا این قدرت های فراطبیعی نفرینی است که بسیاری از داستان ها به آن اشاره می نمایند یا صرفا موهبت هایی که داشتن آن ها لیاقت می خواهد؟ بازی V Rising سعی می نماید با قرار دادن شما در جایگاه یک خون آشام تازه تبدیل شده، به این سوال ها پاسخ دهد. در بازی می توانید قلعه خود را ساخته و قدرت خود را افزایش دهید. از طرفی در حالی که در پی راه هایی برای تقویت شدن و تغذیه خود هستید، دنیای باز برای کشف و ویران کردن فراهم شده است. این بازی نقش آفرینی هم اکنون به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده و تازهترین بازی فهرست محسوب می گردد.

23. Man Or Vampire

تهیه نماینده: HIDEA / سازنده: HIDEA

سال انتشار: 2018

پلتفرم: اندروید، iOS

بازی های موبایلی زیادی با موضوع خون آشام ها عرضه شده اند و Man Or Vampire یکی از برترین ها در این بین محسوب می گردد. شما به عنوان یک خون آشام، گروهی از همراهان مشتاق را در مکانی به نام پارادایس رهبری می کنید. این مکان روحانی در خطر است و حفظ آن بر عهده پادشاه قلمرو است. تاج و تخت پادشاهی خالی است، بنابراین شما تصمیم می گیرید که آن را برای خود تصاحب کنید. شما باید مسیرهای تاریک و پرپیچ و خم این دنیا را با تیم منتخب خود کاوش نموده، هر آنچه را که می توانید جمع آوری نموده و جنگجویان دیگری را برای پیوستن به ماموریت خود استخدام کنید.

22. Rogue Lords

تهیه نماینده: Nacon / سازنده: Leikir Studio ،Cyanide Studio

سال انتشار: 2021

پلتفرم: Nintendo Switch ،PS4 ،Xbox One ،PC

از میان تمام چهره های شرور و تاریکی که داستان ها را در رسانه ها تسخیر نموده اند، شیطان یکی از موجوداتی است که به صورت مرتب ظاهر می گردد. تا به امروز این موجود شرور به اشکال مختلف از کاملا وحشتناک گرفته تا بسیار طنز به تصویر کشیده شده است. با این حال، جنبه هایی که معمولا با چنین شخصیتی همراه است، قدرت و رهبری است. این همان چیزی است که ما در Rogue Lords اثر استودیوهای Leikir و Cyanide با آن روبرو هستیم. در این بازی روگ لایک، شما را در نقش خود شیطان قرار خواهید گرفت و باید با شکارچیانی که در پی نابودی شما هستند، مقابله کنید. خوشبختانه شیطان داستان ما تنها نیست و تیمی از افراد شرور را در اختیار خود دارد. در میان این موجودات، دراکولای مشهور، خون آشامی است که می توانید او را در نبرد کنترل نموده و دشمنان را نابود کنید.

21. CODE VEIN

تهیه نماینده: BNE Entertainment / سازنده: Bandai Namco Studios

سال انتشار: 2019

پلتفرم: PS4 ،Xbox One ،PC

مانگا، انیمه و بازی های نقش آفرینی ژاپنی با کاوش در موضوعات مربوط به موجودات فراطبیعی به هیچ وجه بیگانه نیستند و برخی از محبوب ترین داستان ها در این رسانه ها تا حدود زیادی حول محور این عناصر ترسناک می چرخند. در حالی که این عناصر اغلب ماهیت ماوراءطبیعی دارند، با این حال داستان هایی نیز وجود دارد که سعی می نمایند رویکردی علمی به این مسائل داشته باشند. بازی Code Vein اثر باندای نامکو دقیقا این کار را انجام می دهد. در بازی شما در قالب یک Revenant قرار خواهید گرفت؛ فردی که با یک بیماری مرموز که به وسیله یک انگل متصل به قلب او ایجاد شده، درگیر است. این بیماری به آواتار توانایی هایی می دهد که ماهیت خون آشام مانندی دارند، مانند اینکه می تواند پس از متحمل شدن جراحات مرگبار دوباره احیا گردد و برای زنده ماندن باید به خون تکیه کند. بازی در یک دنیای تاریک و خشن اتفاق می افتد که در آن خطر در هر گوشه ای شما را تهدید می نماید. بنابراین اگر به تنهایی قرار است بازی را تجربه کنید، داشتن قابلیت های یک خون آشام می تواند برایتان مفید واقع گردد.

20. Golden Krone Hotel

تهیه نماینده: Vulgat / سازنده: Vulgat

سال انتشار: 2017

پلتفرم: PC

اگر از ترس و وحشت با حال و هوای گوتیک لذت می برید، باید روی بازی Golden Krone Hotel حساب باز کنید. در این اثر می توانید در نقش یک خون آشام قرار گیرید و از توانایی های آن بهره ببرید یا در نقش یک شکارچی خون آشام معروف به نام سارینا آروبیس نهاده شده و با خون آشام ها مبارزه کنید. این بازی در سبک روگ لایک با مبارزات نوبتی و بسیار چالش برانگیز است. 50 هیولای منحصربه فرد و ده مرحله اصلی به همراه معجون ها و سلاح های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای مقابله با حریفان خود بهره ببرید. از طرفی قیمت 10 دلاری آن در استیم باعث شده تا گزینه خوبی برای هواداران خون آشام به نظر برسد.

19. Dark

تهیه نماینده: Kalypso Media Digital / سازنده: Realmforge Studios

سال انتشار: 2013

پلتفرم: PC ،Xbox 360

دارک یک بازی اکشن و نقش آفرینی با المان های مخفی کاری است که به شما امکان می دهد از تعدادی از توانایی های خون آشام ها برای مبارزه با دشمنان متعدد خود بهره ببرید. در این بازی، شما در نقش یک خون آشام به نام اریک بان قرار خواهید گرفت که نمی داند چه اتفاقی برایش افتاده است و هنوز به صورت کامل به یک خون آشام تبدیل نشده است. به همین علت توانایی های او محدود است. با این حال آواتار بازی می تواند تله پورت نموده و حتی خود را به صورت موقت نامرئی کند. از طرفی استفاده از توانایی های او اندازه خون او را کاهش می دهد که می توانید با نوشیدن خون دشمنان، دوباره آن را بدست آورید.

18. Immortal Realms: Vampire Wars

تهیه نماینده: Kalypso Media / سازنده: Palindrome Interactive

سال انتشار: 2020

پلتفرم: Nintendo Switch ،PS4 ،Xbox One ،PC

وقتی صحبت از مبارزه با خون آشام ها می گردد، سناریوی استانداردی که معمولا استفاده می گردد، قرار دادن چند شکارچی در برابر یک موجود قدرتمند است و به ندرت این مبارزات به جایی ختم می گردد که به یک جنگ بزرگ تعبیر کرد. با این حال، بازی Immortal Realms: Vampire Wars اندکی متفاوت عمل می نماید. این بازی شما را در نقش یک فرمانده خون آشام قرار می دهد که لژیون ها و نیروهای مرتبط را کنترل می نماید و در حال مبارزه و جنگ برای ایجاد تعادل در دنیا است. این اثر بعلاوه یک برداشت جالب از ژانر استراتژی و مبارزات نوبتی به همراه المان های یک بازی کارتی است.

17. Darkstalkers Resurrection

تهیه نماینده: Capcom / سازنده: Iron Galaxy

سال انتشار: 2013

پلتفرم: PS3 ،Xbox 360

Darkstalkers مجموعه دیگری از بازی ها با موضوع خون آشام ها و دنیایی با حال و هوای گوتیک است. این سری بازی ها به صورت دوبعدی و در سبک مبارزه ای فراوری شده اند و با توجه به نسخه های مختلف، می توانند حسابی شما را سرگرم نگه دارند. تازهترین بازی این سری، Darkstalkers Resurrection، یک اثر بازسازی است که در سال 2013 منتشر شد. این بازی به مجموعه یک حال و هوای تازه بخشید و به بازیکنان این امکان را می دهد تا چندین بازی این سری را با جلوه های بصری باکیفیت تجربه نمایند. این بازی ها که با تحسین منتقدان روبرو شدند، دارای بخش آنلاین نیز هستند.

16. A Vampyre Story

تهیه نماینده: Strategy First / سازنده: Autumn Moon

سال انتشار: 2008

پلتفرم: PC

بازی A Vampyre Story، برای بازیکنانی است که از یک اثر ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک لذت می برند. داستان در سرزمین تاریک دراکسیلوینیا می گذرد؛ جایی که یک خواننده مشهور اپرا با نام مونا به وسیله یک خون آشام شیطانی گروگان گرفته شده است. او نیز خود به یک خون آشام تبدیل شده و برای اجرا در اپرای پاریس به آنجا رفته است. با این حال یک روز او سعی می نماید که فرار کند و به همین دلیل با تعدادی موجودات و شخصیت های عجیب و غریب روبرو می گردد. شما باید به مونا یاری کنید تا قبل از اینکه خون آشام شرور یک بار دیگر او را در چنگال خود بگیرد، با استفاده از توانایی ها و هوش خود فرار کند.

15. Blood Knights

تهیه نماینده: Kalypso Media Digital / سازنده: Deck 13

سال انتشار: 2013

پلتفرم: PS3 ،Xbox 360 ،PC

برای کسانی که از بازی های ژانر هک اند اسلش با عناصر نقش آفرینی لذت می برند، Blood Knights گزینه خوبی محسوب می گردد. بازی شامل حالت تک نفره و کوآپ می باشد. دو شخصیت اصلی در این اثر وجود دارند که یکی از آن ها یک شکارچی خون آشام با نام جرمی و دیگری یک خون آشام به نام آنا است که جرمی او را در بند می یابد. داستان بازی در طول یک جنگ مرگبار بین انسان ها و خون آشام ها جریان دارد و در این بین جرمی در کوشش است تا خون آشام ها را از بازیابی Blood Seal باز دارد. شما در مراحل مختلف به مکان های متنوعی سفر نموده و حین مبارزه با دشمنان، اسرار آن ها را نیز کشف خواهید کرد.

14. Vampirem

تهیه نماینده: WRF Studios / سازنده: WRF Studios

سال انتشار: 2021

پلتفرم: PC

بازی سوم شخص Vampirem که به وسیله WRF Studios ساخته شده به شما کنترل یک خون آشام را می دهد. با این حال خون آشام این بازی که از یک نژاد خاص است، با قدرت جادویی خود نه تنها خون، بلکه جوهره موجودات دیگر را می تواند جذب کند. داستان بازی که روی محور انتقام می چرخد، شما را وادار می نماید که در یک قلعه کهن و ترسناک به کاوش بپردازید. شما باید هر اینچ این مکان را آنالیز نموده و با هر کسی یا هر چیزی که در سر راهتان قرار می گیرد، به وسیله ترکیبی از قدرت های جادویی و توانایی های خون آشام ها مقابله کنید.

13. Darkwatch

تهیه نماینده: Capcom / سازنده: High Moon Studios

سال انتشار: 2005

پلتفرم: Xbox ،PS2

دارک واچ یک بازی تیراندازی اول شخص بود که در سال 2005 عرضه شد و هرگز نتوانست به استقبالی که لایقش بود دست پیدا کند. در بازی، شما در نقش یک جنایتکار با نام جریکو راس که تبدیل به خون آشام شده، قرار خواهید گرفت که او در اواخر قرن نوزدهم با نیروهای ماوراء طبیعی و شیطانی مبارزه می نماید. بازی در واقع ترکیبی از رد دد ریوولور و سری بازی های کسلوینیا است. گرافیک و جلوه های بصری بازی همچنان با استانداردهای امروزی خوب به نظر می رسند و گیم پلی آن روان است. این بازی به قدری خوب بود که باید یک بازسازی از آن برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر می شد، اما همانطور که ذکر شد، هرگز نتوانست به چیزی که لایقش بود، برسد.

12. Legacy of Kain: Defiance

تهیه نماینده: Square Enix / سازنده: Crystal Dynamics

سال انتشار: 2003

پلتفرم: PC ،Xbox ،PS2

مجموعه Legacy of Kain شامل پنج بازی است که برای پلتفرم های متعددی به خصوص پلی استیشن 1 و 2 منتشر شد. در این بازی ها، شما کنترل خون آشام هایی با نام کین یا ریزیل را برعهده خواهید داشت. در واقع در بازی های سری Blood Omen شما در نقش کین و در سری Soul Reaver در نقش ریزیل قرار خواهید گرفت. با این حال بازی آخر این مجموعه با نام Defiance به بازیکن اجازه می دهد تا هر دو شخصیت را کنترل کند. در این بازی این دو شخصیت باید در دنیایی تاریک و مملو از دسیسه مبارزه نمایند و سرنوشت خود را کشف نمایند. لازم به ذکر است که این اثر اولین بازی در این مجموعه محسوب می گردد که مشابه The Legend Of Zelda ساخته شده بود.

11. Vampires Fall: Origins

تهیه نماینده: Early Morning Studio / سازنده: Early Morning Studio

سال انتشار: 2020

پلتفرم: Nintendo Switch ، اندروید، iOS ،Xbox One ،PC

خون آشام ها در فرهنگ عامه سراسر دنیا وجود داشته و خلقت و ظاهر آن ها بین فرهنگ های مختلف فرق دارد. بازی Vampires Fall: Origins سعی دارد تا این مفهوم را آنالیز کند. این اثر در یک روستای آرام اتفاق می افتد که در آن هر شهروند به زودی باید برای زندگی خود بجنگد. شما نقش یک رهبر را بر عهده خواهید گرفت که وظیفه دارد خانه های مردم را در برابر خون آشام ها ایمن نگه دارد، اما زمانی که خودتان به یکی از آن ها تبدیل شوید، این کار سخت تر از حد انتظار خواهد شد. در نهایت با تقویت شخصیت خود و سازماندهی دهکده ای که قسم خورده اید تا از آن محافظت کنید، می توانید تصمیم بگیرید که برای رسیدن به چه نوع آینده ای بجنگید.

10. BloodRayne: Terminal Cut

تهیه نماینده: Ziggurat / سازنده: Terminal Reality

سال انتشار: 2020

پلتفرم: PC

بازی های سری بلادرین شاید چندان عالی نباشند و گیم پلی در عین سرگرم نمایندگی سریع تکراری گردد، با این حال تنها مجموعه ای است که به بازیکن اجازه می دهد تا به عنوان یک خون آشام با سربازان نازی مبارزه کند. نسخه ترمینال کات بازی نخست مجموعه که ارتقای جلوه های بصری آن را در پی دارد، در جنگ دنیای دوم جریان دارد. در این بازی در نقش رین قرار خواهید گرفت. فرزند یک انسان و یک خون آشام که مانند شخصیت بلید از کمیک های مارول، قدرتی بیش از خون آشام های معمولی دارد. رین در انجمن بریمستون برای شکار خون آشام ها استخدام می گردد، اما هدف واقعی او یافتن پدر خون آشامش است. رین در این راه با موجودات وحشتناک و انبوهی از سربازان نازی روبرو خواهد شد.

9. Infamous: Festival of Blood

تهیه نماینده: Sony / سازنده: Sucker Punch Productions

سال انتشار: 2011

پلتفرم: PS3

هر دو بازی از مجموعه Infamous که برای پلی استیشن 3 منتشر شدند، فوق العاده سرگرم نماینده بودند. با این حال زمانی که استودیوی ساکر پانچ و سونی بسته الحاقی جشنواره خون را برای نسخه دوم معرفی کردند، هواداران بیش از پیش هیجان زده شدند. در این بسته، شخصیت اصلی بازی یعنی کول مک گراث طی مراسمی برای احیای خون آشامی مرده به نام مری، تبدیل به یکی از این موجودات می گردد. این بسته الحاقی بعلاوه به شما قدرت های تازهی برای آزمایش و دشمنان تازهی برای مبارزه می دهد. جشنواره خون با اینکه به علت کوتاه بودن کمی مورد انتقاد نهاده شده است، اما مجذوب کننده بودن آن را نمی توان انکار کرد.

8. Bloodstained: Ritual of the Night

تهیه نماینده: 505Games / سازنده: ArtPlay

سال انتشار: 2019

پلتفرم: Nintendo Switch ، اندروید، iOS ،Xbox One ،PC ،PS4

Bloodstained: Ritual of the Night یک بازی ساید اسکرول در ژانر اکشن و نقش آفرینی است که با موضوع اکتشاف، شامل برترین عناصر ژانر مترویدوینیا است. شما در بازی در نقش میریام قرار خواهید گرفت. یتیمی که به وسیله نفرین یک کیمیاگر زخمی شده و بدن او به آرامی در حال تبدیل شدن به کریستال است. برای نجات خود و در واقع، کل بشریت، او باید راه خود را به وسیله قلعه ای پر از شیطان که به وسیله گبل احضار شده پیدا نموده و با او بجنگد. او دوست قدیمی میریام است که بدن و فکرش بیشتر از اینکه از گوشت باشد، از کریستال ساخته شده است. لازم به ذکر است که توسعه بازی به وسیله کوجی ایگاراشی، تهیه نماینده سابق سری کسلوینیا، اجرا شده و به عنوان یک جانشین معنوی برای این سری در نظر گرفته می گردد.

7. Castlevania: Symphony Of The Night

تهیه نماینده: Konami / سازنده: Konami

سال انتشار: 1997

پلتفرم: PS1

همچون بازی های قبلی این سری، Symphony of the Night یک بازی ساید اسکرول در ژانر اکشن و پلتفرمر است. در این نسخه، بازیکن به جای نهاده شدن در نقش عضوی از خانواده بلمونت، کنترل خون آشامی به نام آلوکارد، پسر دراکولا، را در دست خواهد گرفت. برخلاف بازی های مجموعه کسلوینیا در آن موقع، Symphony of the Night این آزادی را به شما می دهد که به منطقه های که قبلا تجربه نموده اید، بازگردید و منطقه ها تازهی که با یک سلاح یا آیتم تازه قابل دسترسی هستند را کاوش کنید. جالب است بدانید که این بازی همراه با متروید باعث شدند تا اصطلاح مترویدوینیا در صنعت بازی پذیرفته گردد.

6. The Sims 3: Supernatural

تهیه نماینده: Electronic Arts / سازنده: The Sims Studio

سال انتشار: 2012

پلتفرم: PC

اگرچه خون آشام بودن در سری سیمز از زمان بسته الحاقی نسخه دوم با نام Night Life وجود داشته است، اما گزینه آغاز یک زندگی تازه به عنوان یک خون آشام در بسته الحاقی بازی سوم با نام Supernatural در دسترس نهاده شد. هرچند سیمز طنزی را که اغلب در این سری یافت می گردد را به واقعیت تلخ یا شیرین خون آشام بودن اضافه می نماید اما پس از اینکه شما آغاز به آنالیز قابلیت های ماوراءطبیعی خود کردید، متوجه خواهید شد که با یک شبیه ساز زندگی خون آشام مجذوب کننده روبرو هستید. یکی از این توانایی ها باعث می گردد مردم در خصوص شما فکر نمایند. یکی دیگر از قدرت ها باعث می گردد که هرگز در حین ورزش خسته نشوید. خوشبختانه برای هواداران این بسته، الکترونیک آرتز تصمیم گرفت تا در نسخه های بعدی سیمز نیز از آن استفاده کند.

5. Castlevania: Lords Of Shadow 2

تهیه نماینده: Konami / سازنده: MercurySteam

سال انتشار: 2014

پلتفرم: PS3 ،Xbox 360 ،PC

اولین نسخه از Lords of Shadow از نسخه دوم بهتر بود، اما شخصیت اصلی سری یعنی گابریل بلمونت، تا بازی دوم تبدیل به خون آشام یا همان دراکولا نمی گردد. بازیکن بعد از بیدار شدن دراکولا در آینده او را کنترل خواهد نمود. عناصری از گیم پلی که از زمان نسخه Symphony of the Night به مدت طولانی در سری قرار داشته، مانند امکان بازدید مجدد از منطقه ها قبلا کاوش شده، در Lords of Shadow 2 نیز همچنان وجود دارند. گرافیک و موسیقی نیز به خوبی کار شده، اما داستان پیچیده و پر از شخصیت های غیر مجذوب کننده است. سیستم مبارزه نیز باکیفیت کار شده و حس و حال سری گاد آو وار را القا می نماید. لازم به ذکر است که دو بازی سری Lords of Shadow، احتمالا برترین بازی های سه بعدی مجموعه کسلوینیا هستند.

4. The Elder Scrolls V: Dawnguard

تهیه نماینده: Bethesda Softworks / سازنده: Bethesda Game Studios

سال انتشار: 2012

پلتفرم: PS3 ،Xbox 360 ،PC

بدون شک اسکایریم یک اثر شاهکار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در قلمرو وسیع خود سفر نمایند و تصمیمات موردعلاقه خود را در خصوص نحوه تعامل آواتار با دنیا بگیرند. با این حال بسته الحاقی Dawnguard به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل تبدیل به یک گرگینه یا یک خون آشام شوید. داستان این بسته حول محور قبیله ای از خون آشام ها می چرخد که کوشش می نمایند پیشگویی پنهان شدن خورشید به وسیله سایه را محقق نمایند. شما می توانید در راه تحقق این پیشگویی قدم بردارید یا به انجمن شکار خون آشام ها با نام داونگارد بپیوندید و از این واقعه خوفناک جلوگیری کنید. با این حال انتخاب گزینه اول مجذوب کنندهیت های بیشتری دارد.

3. Fallout 3

تهیه نماینده: Bethesda Softworks / سازنده: Bethesda Game Studios

سال انتشار: 2008

پلتفرم: PS3 ،Xbox 360 ،PC

هنگامی که نامی از سری فال اوت می آید، ناخودآگاه کلماتی مانند انفجار، رادیواکتیو، زمین های بایر، موجودات جهش یافته و موارد مشابه دیگر در فکر شکل می گیرد. با این حال، خون آشام ها در صدر فهرست چیزهایی نیستند که انتظار دارید در حین انجام این بازی ها با آن ها برخورد کنید، مگر اینکه در حال تجربه فال اوت 3 باشید. به عنوان اولین نسخه اول شخص در این مجموعه، تاکید بیشتری بر فرآیند توسعه شخصیت از جمله گزینه تبدیل شدن به یک خون آشام وجود داشت. با انتخاب گزینه های خاصی در ماموریت Blood Ties، می توانید یک خون آشام را متقاعد کنید که راه و رسم های خود را به شما آموزش دهد. در واقع در این ماموریت یاد خواهید گرفت که چگونه سلامتی خود را به وسیله بسته های خون بازیابی کنید. با توجه به اینکه چقدر دنیای بازی بی رحم است، این قابلیت می تواند اندکی به شما در راه غلبه بر چالش های بقا یاری کند.

2. Vampyr

تهیه نماینده: Focus Entertainment / سازنده: DONTNOD Entertainment

سال انتشار: 2018

پلتفرم: Nintendo Switch ،PS4 ،Xbox One ،PC

ومپایر یک بازی سوم شخص در ژانر اکشن و نقش آفرینی است که داستان آن چند سال پس از جنگ دنیای اول در لندن اتفاق می افتد. بازیکن کنترل جاناتان رید به عنوان یک پزشک که اخیرا تبدیل به یک خون آشام شده را بر عهده می گیرد. رید در حالی که با موجودات ماوراء طبیعی مبارزه می نماید، در کوشش است تا حضور خون آشام ها را در لندن ریشه کن کند. در واقع استودیوی سازنده با تبدیل کردن شخصیت اصلی به دکتری که سوگند خورده به موجودی که برای زنده ماندن باید بکشد، آسیبی نرساند، یک حرکت جالب انجام داده است. در بازی به شما آزادی عمل زیادی داده می گردد. شما می توانید برای حفظ انسانیت دکتر رید، تغذیه خود را محدود کنید، اما این باعث خواهد شد تا نتوانید قابلیت های تازه را بدست آورید. در نهایت با اینکه سیستم مبارزه می توانست بهتر توسعه داده گردد، اما به طور کلی، ومپایر یک بازی عالی با موضوع خون آشام ها برای کنسول های نسل فعلی است.

1. Vampire: The Masquerade - Bloodlines

تهیه نماینده: Activision / سازنده: Troika Games

سال انتشار: 2004

پلتفرم: PC

Vampire: The Masquerade، به وسیله انتشارات White Wolf، به عنوان یک بازی رومیزی در سال 1991 عرضه شد. با گذشت زمان محبوبیت آن به حدی رسید که ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس آن اجتناب ناپذیر شده بود. زمانی که Vampire: The Masquerade - Bloodlines در سال 2004 منتشر شد، به علت وجود باگ های متعددی که در بازی وجود داشت، امتیاز خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد. با گذشت زمان، بیشتر این اشکالات با به روزرسانی های مختلف رفع شدند و جالب است بدانید که بسیاری از پچ های بازی به وسیله هواداران ساخته شده بودند. این اثر هم اکنون به عنوان یکی از برترین بازی های منتشر شده روی رایانه های شخصی در تاریخ شناخته می گردد و سطحی از آزادی عمل را به بازیکن می دهد که گاهی اوقات بیش از حد محسوب می گردد. بازی بعلاوه دارای سرانجام های متعددی است که باعث می گردد بازیکنان بارها و بارها به آن بازگردند.

منبع: TheGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2152

به "24 بازی برتر که شما را در نقش خون آشام ها قرار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 بازی برتر که شما را در نقش خون آشام ها قرار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید