امیدی تازه برای حل مسائل اقتصادی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا

به گزارش مسافرت رو، سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت سرمایه در گردش به شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا قول مساعد داد.

امیدی تازه برای حل مسائل اقتصادی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی محمدیاری نماینده تالش و بهروزی فر نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا، از نزدیک در جریان مسائل این شرکت نهاده شد.

زاهدی وفا در نشستی که با مدیران این کارخانه داشت گفت: این کارخانه در ماه های قبل پیروز شد تغییر جهت داده و به نقطه مثبتی در فراوری و اشتغال برسد.

وی در ادامه اضافه کرد: با رونق دوباره این کارخانه می توان علاوه بر افزایش فراوری ، با تشویق به مردم به زراعت چوب و اشتغال در این زمینه باعث رونق مالی بیشتر در منطقه و استان شد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به کمبود سرمایه در گردش و مساعدت لازم برای پرداخت 50 میلیارد تومان به این کارخانه، امیدواریم با یاری مدیران و بعلاوه نمایندگان استان تا خاتمه سال جاری به جایگاه خوبی در استان و کشور برسیم.

حسن محمدیاری نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال هم در این جلسه گفت: متاسفانه این منطقه رشد صنعتی خوبی ندارد و تنها صنعتی که از سال های دور تا به امروز هزاران نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار نموده کارخانه چوکا است و اگر امروز این شرکت به زیان دهی رسیده به علت حمایت نشدن است.

وی اضافه کرد : ظرفیت و زیر ساخت برای ارتقا فراوری در این کارخانه وجود دارد که برای تحقق این امر به افزایش سرمایه در گردش احتیاج داریم تا بتوانیم علاوه بر افزایش فراوری ، اشتغالزایی هم داشته باشیم. شد.

خبرنگاران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2211

به "امیدی تازه برای حل مسائل اقتصادی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدی تازه برای حل مسائل اقتصادی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید