استاد محصص شخصیتی ماندگار در هنر خوشنویی معاصر است

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، عارف براتی مدیر اجرایی شورای عالی خوشنویسان ایران در مراسم اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی استاد محصص در استان قزوین که روز شنبه درفرهنگسرای بانو برگزار گردید گفت: استاد محصص شایسته تجلیل و گرامیداشت است زیرادر احیا هنر خوشنویسی در عصر معاصر در استان نقش برجسته ای داشته است.

استاد محصص شخصیتی ماندگار در هنر خوشنویی معاصر است

وی افزود: در استان قزوین کار بزرگی صورت گرفته و اینکه به عنوان پایتخت خوشنویسی برگزیده شده اید باید این صندلی را قدر بدانید و از آن صیانت کنید.

براتی توضیح داد: نگهداری صندلی پایتخت خوشنویسی کشور برای قزوین کار سختی است زیرا رقبای جدی دارید و اگر برنامه هایی مانند جشنواره دوسالانه کم رنگ گردد این صندلی به مخاطره می افتد.

مدیر اجرایی شورای عالی خوشنویسان ایران یادآورشد: کسب پایتختی خوشنویسی ایران برای قزوین موفقیت و افتخاری بزرگ است و شاید شهرهایی که از قزوین هم بزرگتر هستند به تعداد این استان خوشنویس ندارند.

وی اعلام کرد: وزن و چگالی فرهنگی مدیران استان را باید با کارهای فرهنگی سنجید و این که دوسالانه خوشنویسی دارید و از سال جاری مسابقه خوشنویسی یادمان استاد محصص مستشاری را برگزار می کنید و میدانی بنام خوشنویسی در شهر معین نموده اید بسیار ارزشمند است.

براتی اظهارداشت: قزوین بهترین سرمایه گذاری در هنر را انجام داده و موفق عمل نموده اما باید بیشتر کار کنید و از شاهچراغی که در قزوین دارید بخوبی بهره ببرید تا با حمایت جدی از دوسالانه خوشنویسی همچنان این صندلی حفظ گردد.

وی افزود: قزوین در هنرنمایی شاخص است اما این فرصت را از دست ندهید و برای تقویت این هنر همت کنید.

موسوی ازانجمن خوشنویسان کشور هم گفت:قزوین صندلی هنری خوبی دارد اما باید قدردان همدیگر باشید وازهنرمندان شاخص خود حمایت لازم را انجام دهید.

وی اعلام کرد: این که در استان قزوین خوشنویسان برجسته ای داریم که جاودانه شده ارزشمند است اما چهره هایی مانند استاد محصص با مهربانی و درک احتیاج دیگران و پاسخگویی به آن توانست ماندگار گردد و باید به این شخصت ها بالید و آن را به نسل جوان معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 140

به "استاد محصص شخصیتی ماندگار در هنر خوشنویی معاصر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد محصص شخصیتی ماندگار در هنر خوشنویی معاصر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید