سرویس های ایتالیا اجازه نداد ایران پیروز گردد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: روزنامه ایتالیایی نوشت: سرویس های خوب بازیکنان آتزوری که اختلاف اصلی بین 2 تیم (ایران و ایتالیا) در این دیدار بود، اجازه پیروزی را به کواچ و شاگردانش نداد.

سرویس های ایتالیا اجازه نداد ایران پیروز گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در لیگ جهانی 2014 با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ایتالیا شد تا آتزوری سومین برد پیاپی و اولین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا در خصوص این بازی نوشت: شاگردان کواچ در هر ست تا امتیاز 15 با تیم ایتالیا پیش می آمدند اما در ادامه این تیم ایتالیا بود که جریان بازی را در دست گرفت و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسید. این نخستین پیروزی خانگی تیم ملی ایتالیا بود که با حمایت حدود 5500 تماشاگر خودی به دست آمد. قهرمان آسیا در هر ست تا امتیاز پایانی به کوشش خود ادامه داد ولی نتوانست از آتزوری ست بگیرد.

بوبان کواچ که چند هفته قبل با تیم پروجا در فینال سری A1 والیبال ایتالیا حاضر بود با تیم ملی ایران هم در هر ست تا امتیاز 15 پایاپای پیش آمد اما سرویس های خوب بازیکنان ایتالیا که اختلاف اصلی بین 2 تیم در این دیدار بود، اجازه پیروزی را به کواچ و شاگردانش نداد.

در ادامه گزارش گاتزتا دلو اسپورت آمده است: تماشاگران ایرانی زیادی با اتوبوس از شهرهای مختلف ایتالیا برای حمایت از تیم ملی والیبال ایران به شهر تریسته آمده بودند. بازیکنان ایران نیز تا پایان دست از مبارزه بر نداشتند ولی ایتالیا با وجود دریافت ها و اسپک های جیری کوار و سیمونه پارودی که در بازی با برزیل هم از ارکان پیروزی ایتالیا بودند پیروز به کسب هر 3 امتیاز این دیدار شدند.

حالا ایتالیا با 9 امتیاز در انتظار دومین بازی با تیم ملی ایران در شهر ورونا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 497

به "سرویس های ایتالیا اجازه نداد ایران پیروز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس های ایتالیا اجازه نداد ایران پیروز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید