از رکوردزنی یک بازیکن تا بیستمین کلین شیت فصل، اولین اخراج مجیدی

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در بیست و نهمین هفته از لیگ برتر مقابل صنعت نفت متوقف شد تا نخستین تساوی دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر رقم بخورد. پیش از این استقلال و صنعت نفت 15 بار با هم دیدار کرده بودند که هیچ کدام از این 15 بازی مساوی نشده بود.

از رکوردزنی یک بازیکن تا بیستمین کلین شیت فصل، اولین اخراج مجیدی

با این نتیجه آبی پوشان عملاً شانس قهرمانی را از دست دادند و حالا تنها باید برای سهمیه آسیا تلاش کنند.

هشتمین صفر - صفر آبی ها

نتیجه صفر-صفر هشتمین بار در این فصل برای استقلال تکرار شد تا این نتیجه پرتکرارترین نتیجه فصل آبی پوشان باشد. استقلالی ها پیش از این مقابل پیکان، فولاد، نساجی، پرسپولیس، ماشین سازی، پدیده و سایپا با نتیجه صفر-صفر متوقف شده بودند تا این بازی هشتمین تساوی بدون گل آنها باشد. 5 مساوی بدون گل آبی ها در بازی های خانگی و 3 تساوی دیگر خارج از خانه به دست آمده است.

بیشترین دقایق حضور قائدی

مهدی قائدی در بازی شب گذشته استقلال یک رکورد شخصی از خود به جای گذاشت و آن بیشترین دقیقه حضور در میدان، در یک بازی برای استقلال بود. قائدی پیش از این در این فصل 7 بار برای استقلال به میدان رفت و به ترتیب مقابل پرسپولیس، سایپا، سپاهان، ماشین سازی، (مجدداً) ماشین سازی، پدیده و استقلال خوزستان بازی کرده بود.

قائدی مقابل صنعت نفت 87 دقیقه در میدان حضور داشت که این بیشترین میزان حضور در یک بازی برای این بازیکن بود. وی پیش از این به ترتیب 7، 17، 45، 45، 19، 21 و 18 دقیقه برای تیمش بازی کرده بود.

سیزدهمین بازی فصل استقلال بدون گل زده

گرچه آبی پوشان با 38 گل زده شرایط خوبی در آمارهای تهاجمی دارند و بعد از سپاهان و تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند، اما تعداد بازی هایی که آنها در آن پیروز به گلزنی نشده اند هم کم نیست.

استقلالی ها 29 بار به میدان رفته اند و در 13 بازی از این 29 بازی پیروز به گلزنی نشده اند. این اتفاق برای استقلال مقابل تیم های پیکان، پارس جنوبی، فولاد، نساجی، پرسپولیس، سپاهان، ماشین سازی، پدیده، تراکتورسازی، پرسپولیس، سایپا، پدیده و صنعت نفت افتاد.

استقلالی ها 38 گل این فصل شأن را در 16 بازی به ثمر رسانده اند.

نوزدهمین کلین شیت

کلین شیتی که آبی ها در آبادان پیروز به ثبت آن شدند، نوزدهمین کلین شیت این فصل و نخستین کلین شیت در زمان مربیگری فرهاد مجیدی بود. آبی ها با انجام 19 کلین شیت در این فصل رکورد جالبی از خود به جای گذاشتند که قطعاً این رکورد تا پایان فصل دست نخورده خواهد ماند.

تیم استقلال مقابل پیکان، تراکتورسازی، فولاد، نساجی، پرسپولیس، ماشین سازی، پدیده، استقلال خوزستان، صنعت نفت، سپیدرود، پیکان، ذوب آهن، پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان، نساجی، سایپا، سپاهان، ماشین سازی و صنعت نفت پیروز به بسته نگه داشتن دروازه اش شد. از این تعداد، 12 کلین شیت در بازی های خانگی و 7 کلین شیت در بازی های خارج از خانه برای آبی پوشان به دست آمده است.

اولین اخراج مجیدی

فرهاد مجیدی در چهارمین تجربه سرمربیگری اش برای استقلال، اولین اخراج از روی نیمکت این تیم را تجربه کرد. پس از آن که تیم داوری گل استقلال در نیمه دوم را مردود خاطرنشان کرد، مجیدی نسبت به قضاوت داور اعتراض کرد و واکنش داور، اخراج وی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 256

به "از رکوردزنی یک بازیکن تا بیستمین کلین شیت فصل، اولین اخراج مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رکوردزنی یک بازیکن تا بیستمین کلین شیت فصل، اولین اخراج مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید