ترابیان: انتظار داشتیم احمدی مقابل تایلند بازی کند، برای افشین هزینه نموده و روی او نظر داریم

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران: مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید نمود، این باشگاه برای آرش افشین هزینه نموده است و روی این بازیکن نظر دارد.

ترابیان: انتظار داشتیم احمدی مقابل تایلند بازی کند، برای افشین هزینه نموده و روی او نظر داریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

محمد ترابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت باشگاه سپاهان در نقل وانتقالات نیم فصل گفت: براساس درخواست کادر فنی خواستار سیدمهدی سیدصالحی از پرسپولیس، مهدی کریمیان از تراکتورسازی و رضا نوروزی از نفت تهران شده ایم. در این راستا با ارسال نامه هایی به باشگاه های پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران رسماً برای جذب این بازیکنان اعلام آمادگی نموده ایم.

وی ادامه داد: هنوز هیچ جوابی از 3 باشگاه پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت دریافت ننموده ایم که برای جذب بازیکن مورد نظر خود با آنها مذاکره کنیم. این موضوع بستگی به نظر سرمربیان این تیم ها دارد که بازیکنان شان را به ما می دهند یا نه. البته در این چند روز تعطیلی فرصت نشد تا پاسخی دریافت کنیم اما امیدوارم در روزهای آینده به نتایجی برسیم. در این مدت تمرینات تیم ها تعطیل بود و مربیان هم در مرخصی به سر می بردند. با این شریط اگر قرار باشد جوابی بگیریم امروز یا فردا معین خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که به غیر از سیدصالحی، نوروزی و کریمیان بازیکن دیگری هم مدنظر این باشگاه است؟، عنوان نمود: تا به امروز آقای کرانچار فقط خواستار سیدصالحی، کریمیان و نوروزی شده است اما اگر جذب آنها منتفی گردد و نتیجه ای در مذاکرات نگیریم، باید منتظر آمدن آقای کرانچار بمانیم تا بازیکن جدیدی را به ما معرفی کند.

ترابیان اضافه کرد: تمرینات سپاهان از امروز شروع می گردد و آقای کرانچار هم بامداد فردا به ایران می آید تا تمرینات را زیر نظر بگیرد. همه اتفاقات تیم ما باید زیر نظر سرمربی باشد و فردا درباره جابجایی با او صحبت می کنیم. اگر سرمربی تیم از جمع نفرات سپاهان بازیکنی را نخواهند یا برای معاوضه در نظر داشته باشد به ما خواهد گفت تا کارهای مربوط به نقل وانتقالات آنها را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آرش افشین از سپاهان جدا خواهد شد یا تا آخر فصل در این تیم می ماند، گفت: درباره آرش افشین هنوز اتفاق جدید نیافتاده است اما باید بگویم باشگاه برای او هزینه نموده و روی این بازیکن نظر دارد. البته باز هم آقای کرانچار در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم در ترکیب تیم ملی مقابل تایلند، گفت: احسان حاج صفی مقابل تایلند عملکرد خوبی داشت اما ما انتظار داشتیم رحمان احمدی درون دروازه بایستد. ما اعتقاد داریم احمدی بهترین دروازه بان ایران است اما به هر حال آقای کی روش درباره تیم ملی تصمیم می گیرد نه ما.

ترابیان توضیح داد: احتمالاً آقای کی روش در بازی با تایلند تشخیص داده که چون بازی چندان حساسی نداریم به دانیال داوری فرصت بازی بدهد. ما هم برای تیم ملی و همه بازیکنان ملی پوش آرزوی موفقیت می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 458

به "ترابیان: انتظار داشتیم احمدی مقابل تایلند بازی کند، برای افشین هزینه نموده و روی او نظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: انتظار داشتیم احمدی مقابل تایلند بازی کند، برای افشین هزینه نموده و روی او نظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید