6 مدل کفش زنانه مجذوب کننده و پرطرفدار1. کفش پاشنه بلند کلاسیک:2. بوت زنانه:3. کفش اسپرت راحتی زنانه:4. کفش ورزشی زنانه:5. کفش کانورس زنانه (آل استار):6. کفش پاشنه تخت مجلسی زنانه:

به گزارش مسافرت رو، خانم ها اهمیت بسیاری برای کفش های خود قائل هستند و می توان گفت بیشتر خانم ها کفش را بیشتر از لباس های دیگر دوست می دارند. چراکه کفش زنانه تاثیر بسیاری در زیبایی استایل دارد.

6 مدل کفش زنانه مجذوب کننده و پرطرفدار1. کفش پاشنه بلند کلاسیک:2. بوت زنانه:3. کفش اسپرت راحتی زنانه:4. کفش ورزشی زنانه:5. کفش کانورس زنانه (آل استار):6. کفش پاشنه تخت مجلسی زنانه:

کفش زنانه به دو دسته اسپرت و مجلسی تقسیم می گردد که شما باید با توجه به استایل و موقعیت خود، کفش مناسب و موردعلاقه تان را انتخاب کنید.

کفش اسپرت مناسب یک استایل کژوال است که می توانید به ضروت روزمره یا در مهمانی و قرارهای محبت آمیز از آن بهره مند شوید. کفش مجلسی زنانه که می تواند تخت یا پاشنه بلند باشد، مناسب استایل رسمی است.

1. کفش پاشنه بلند کلاسیک:

کفش پاشنه بلند کلاسیک یا کفش مجلسی پاشنه بلند از محبوبیت بسیاری، درمیان خانم ها برخوردار است. اگرچه بیشتر خانم ها کفش پاشنه بلند را در مراسم یا قرارهای رسمی به پا می کنند، اما شما می توانید از کفش پاشنه بلند کلاسیک در قرارهای محبت آمیز نیز بهره مند شوید.

جنس این مدل کفش زنانه را از مخمل یا چرم می سازند. هر یک از این دو مدل زیبا را می توانید به همراه کیف دستی یا کیف دوشی زنانه سِت کنید و مجذوب کننده تر از همیشه ظاهر شوید.

کفش پاشنه بلند کلاسیک قابلیت های بسیاری در استایل دارد. از این جهت شما می توانید خرید کفش پاشنه بلند چرم یا مخمل زنانه را در لیست خود قرار دهید و آن را به همراه یک پیراهن مجلسی، دامن یا شلوار زنانه به تن کنید که این موضوع به موقعیت و سلیقه خودتان بستگی دارد.

2. بوت زنانه:

فصل سرد پاییز و زمستان که آغاز می گردد، مقدار خرید بوت زنانه نیز افزایش می یابد. بوت یا نیم بوت زنانه در دو مدل اسپرت و مجلسی به فروش می رسد. اگر معمولا استایلتان اسپرت است، می توانید از بوت یا نیم بوت اسپرت بهره مند شوید.

در صورتی که به استایل رسمی علاقه دارید، بوت چرم زنانه پاشنه بلند یا مجلسی انتخاب مناسبی است. شما می توانید این مدل بوت را با پالتو زنانه به تن کنید و استایل رسمی چشمگیری داشته باشید. معمولا بوت چرم اسپرت زنانه، پاشنه ندارد و شما می توانید این مدل بوت را به همراه شلوار جین زنانه ترکیب کنید.

3. کفش اسپرت راحتی زنانه:

کفش اسپرت راحتی زنانه فاقد پاشنه است و شما می توانید به صورت روزمره یا در قرارهای محبت آمیز از آن بهره مند شوید. معمولا این کفش راحتی را در فصل تابستان به پا می کنند، اما شما می توانید در فصل بهار نیز از این مدل کفش زنانه بهره مند شوید.

خرید کفش اسپرت راحتی زنانه را به شما توصیه می کنیم، چراکه این کفش را می توانید به همراه مانتو اسپرت به تن کنید و یک استایل روزمره مجذوب کننده داشته باشید. همچنین اگر به پیاده روی علاقه دارید، کفش اسپرت راحتی زنانه یکی انتخاب مناسب است.

4. کفش ورزشی زنانه:

اگرچه در گذشته کفش ورزشی تنها در باشگاه یا ورزش مورد استفاده قرار می گرفت، اما در سال های اخیر و با محبوب شدن استایل اسپرت، خرید کفش زنانه ورزشی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

به نظر می رسد کفش ورزشی را تنها می توانید با لباس زنانه اسپرت ترکیب کنید، اما این روزها خانم ها کفش ورزشی را حتی با دامن نیز به تن می کنند. ازاین رو اگر می خواهید خرید مانتو مجلسی را در لیست خود قرار دهید، از ترکیب کفش ورزشی و این مدل لباس مجلسی نگران نباشید.

5. کفش کانورس زنانه (آل استار):

در گذشته بسکتبالیست ها کفش کانورس آل استار را به عنوان کفش ورزشی در مسابقات استفاده می کردند، چراکه این مدل کفش، راحتی و انعطاف پذیری بالایی دارد. پس مدتی اسکیت بازها از این مدل کفش اسپرت استقبال کردند.

اگر می خواهید یک کفش راحت برای مدرسه یا دانشگاه انتخاب کنید تا که ساعت های زیادی را با آن سپری کنید و احساس راحتی داشته باشید، کفش کانورس آل استار انتخاب مناسبی است که می توانید با شلوار اسلش زنانه به تن کنید.

6. کفش پاشنه تخت مجلسی زنانه:

بعضی از خانم ها علاقه ای به کفش پاشنه بلند ندارند و ترجیح می دهند حتی در مهمانی های رسمی نیز راحت باشند. از این جهت کفش پاشنه تخت مجلسی انتخاب مناسبی است که با لباس مجلسی خود سِت کنید.

کفش پاشنه تخت مجلسی زنانه را می توانید به همراه پیراهن مجلسی یا دامن بلند توری به تن کنید و با یک کیف زنانه متناسب با کفش تان، استایل تان را مجذوب کننده کنید.

خانم هایی که قد بلندی دارند، برای زیبایی لباس و استایل شان می توانند از کفش پاشنه تخت مجلسی بهره مند شوند. ازاین رو هیچ اجباری در پوشیدن کفش پاشنه بلند در مراسم های رسمی نیست و راحتی و سلامت پای شما، باعث افزایش اعتماد به نفس تان در هر شرایطی می گردد.

منبع: کجارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2160

به "6 مدل کفش زنانه مجذوب کننده و پرطرفدار1. کفش پاشنه بلند کلاسیک:2. بوت زنانه:3. کفش اسپرت راحتی زنانه:4. کفش ورزشی زنانه:5. کفش کانورس زنانه (آل استار):6. کفش پاشنه تخت مجلسی زنانه:" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مدل کفش زنانه مجذوب کننده و پرطرفدار1. کفش پاشنه بلند کلاسیک:2. بوت زنانه:3. کفش اسپرت راحتی زنانه:4. کفش ورزشی زنانه:5. کفش کانورس زنانه (آل استار):6. کفش پاشنه تخت مجلسی زنانه:"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید