2 المپیکی در ترکیب فولادین ذوب آمل در تبریز؛ غیبت امیدها در دور رفت

به گزارش مسافرت رو، تیم فولادین ذوب آمل با رضا اطری و محمدحسین محمدیان که عضو تیم المپیکی کشتی آزاد در توکیو بودند لیگ برتر را شروع خواهد نمود.

2 المپیکی در ترکیب فولادین ذوب آمل در تبریز؛ غیبت امیدها در دور رفت

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه دور رفت لیگ برتر از فردا (دوشنبه) با رقابت سه تیم در تبریز در رشته کشتی آزاد شروع خواهد شد، تیم فولادین ذوب و پاس ناجا در تبریز میهمان تیم آلومینیوم حکمتی هستند.

همانطور که پیش از این عنوان شد، به علت برگزاری مسابقات کشتی زیر 23 سال دنیا در صربستان، تیم ها در دور رفت اجازه استفاده از کشتی گیران رده سنی امیدشان را ندارند.

برادران فیروزپور و مجید داستان سه کشتی گیر این رده سنی تیم فولادین ذوب هستند که در سفر به تبریز تیم شان را همراهی نکرده اند.

با این وجود رضا اطری و محمدحسین محمدیان که در اوزان 57 و 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد را در بازی های المپیک همراهی کردند این هفته برای تیم فولادین ذوب کشتی خواهند گرفت.

این در حالی است که برادران محبی (یدالله و ارشک) و علی شعبانی از دیگر مدعیان دوبنده تیم ملی هستند که در ترکیب فولادین ذوب حضور دارند.

مصطفی میرعمادیان به عنوان سرمربی، نادر ناظری در سمت سرپرست و بعلاوه بهرام عابدی، وحید منصوری و نیما صادقی (آنالیزور) اعضای کادرفنی این تیم را در لیگ برتر تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1932

به "2 المپیکی در ترکیب فولادین ذوب آمل در تبریز؛ غیبت امیدها در دور رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 المپیکی در ترکیب فولادین ذوب آمل در تبریز؛ غیبت امیدها در دور رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید