13 مکان ارزان در سفر به اروپا

به گزارش مسافرت رو، چگونه می توان هزینه سفر خود را در اروپا مدیریت کرد و هزینه ها را کاهش داد؟ آیا می دانید چطور می توان بصورت رایگان موزه لوور و یا پاریس را دید؟ یا در لندن با 10 دلار یک وعده کامل، غذا خورد؟ یا در شهر بایرن، با 60 دلار در یک هتل اقامت داشت؟ یا در استانبول با 1 دلار به قایق های مسافرتی سوار شد؟! مسافرت ارزان به اروپا می تواند با رعایت چند نکته و آشنا بودن با چند شرکت، بسیار ارزان تر و ارزان تر تمام گردد. در کل راه های زیادی برای سفر ارزان به اروپا وجود دارد اما در ادامه به بعضی از کاربردی ترین آنها اشاره می کنیم. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از سفر ارزان قیمت به اروپا و زیباترین شهرهای آن...

13 مکان ارزان در سفر به اروپا

سفر ارزان قیمت به اروپا

حمل و نقل: راه آهن اروپا، خطوط بسیار زیادی دارد. اما اگر سفر شما بیشتر از 5 ساعت به طول می انجامد، یکی از خطوط هوایی را برای سفر خود انتخاب کنید. از خطوط هوایی مثل Auto Europe بهره ببرید که در موارد زیادی از بقیه خطوط هوایی قیمت های کمتری دارد. بعلاوه اگر دوست دارید تا مقصد خود، رانندگی کنید، می توانید از اتومبیل های اجاره ای مانند رنو یا پژو بهره ببرید که هم خدمات بیمه ای بهتری دارند و هم استفاده از آنها در مواردی از داشتن خودرو شخصی، ارزان تر است.

اقامت: در هنگام مسافرت ارزان به اروپا، گزینه های اقامتی بسیار زیادی پیش روی شماست. اقامت در مزرعه، در کلبه، اتاق های خصوصی، اردوگاه ها، اجاره ویلاها، هتل های لوکس و موارد بسیار دیگر، از این گزینه ها می باشند.

غذا: شما می توانید در یک پیک نیک یک روزه تمام پول خود را در یک وعده شاهانه خرج کنید! یا می توانید همان میزان پول را برای چند روز مدیریت کنید. مکان های مختلفی برای تامین غذای مورد احتیاج شما در هنگام مسافرت وجود دارد. رستوران ها، چرخ دستی ها، دکه ها و کافه های زیادی در تمام شهرها وجود دارند که می توانید از آنها غذای مورد احتیاج خود را بخرید. معمولا وعده های غذایی کامل در رستوران ها و مکان های لوکس، بیشتر از حد معمول هزینه بر هستند.

منظره ها: حتی برترین مکان ها برای بازدید در اروپا، می توانند رایگان باشند. کلیساهای بزرگ، نقاشی های زیبا بر روی آثار تاریخی، آثار زیبای میکل آنژ، می توانند همه رایگان باشند! بعلاوه دفاتر جهانگردی در اروپا بلیط ها و طرح های تخفیفی زیادی را برای حمل و نقل و بازدید از مکان های تاریخی به مشتریان خود ارائه می دهند.

خرید: خرید شما از بازارهای محلی و یا حتی مغازه ها و بوتیک ها، به قدرت چانه زنی شما نیز بستگی دارد! مهارت های چانه زنی خود را برای داشتن خرید هر چه بهتر در شهری مثل لندن، تقویت کنید!

خرج کردن تمام پول، لزوما به معنای افزایش کیفیت سفر نمی باشد. در واقع شما در بعضی موارد می توانید با انتخاب های ارزانتر، هم سفر بهتری را داشته باشید و هم پول بیشتری را ذخیره کنید و یک مسافرت ارزان به اروپا را تجربه کنید. مثلا اقامت در یک مزرعه در یونان، گرچه ممکن است خیلی لوکس نباشد، اما علاوه بر ارزان بودن، به شما یاری می نماید تا هر چه بیشتر با فرهنگ مردم این منطقه در ارتباط باشید. در ادامه به چند شهر اروپایی اشاره خواهیم کرد که در آنها می توانید، یکی از برترین تعطیلات خود را سپری کنید و سفر ارزان به اروپا را تجربه کنید..

بایرن

برای داشتن یک سفر ارزان قیمت به اروپا، بایرن مقصد خوبی برای شما خواهد بود. می توانید سفرنامه خود را در یک شب اقامت در اقامت گاه Burg Colmberg (یک قلعه مربوط به قرن 14) بنویسید. این قلعه، مجموعه ای از اتاق ها در سراسر جنگلی سرسبز می باشد که در بین اتاق ها، راهروها و پله های اسرار آمیز و زیبای زیادی وجود دارد. اگر در این مکان اقامت دارید، از قلعه Cinderella (سیندرلا) و قلعه ای که محل زندگی Ludwig II بوده است، نیز حتما تماشا کنید.

آپولیا

معماری بسیار جالب شهر آپولیا (که بعنوان پاشنه یِ چکمه ایتالیا شناخته می شود) مجموعه ای از سقف های مخروطی شکل و بناهای خاکستری رنگ می باشد. در خانه های این شهر، برای گرمایش در فصل زمستان شومینه های شیکی طراحی و ساخت شده است. مکان های اجاره ای در این شهر، نسبت به مکان های مشابه بسیار کمتر می باشد که در نهایت موجب یک سفر ارزان قیمت به اروپا و به این شهر می شود. در این شهر جاذبه های تماشای زیادی از جمله سواحل و جنگل ها وجود دارد. شبه جزیره Gargano در جنگل این شهر، یکی از مقاصد اصلی گردش و سرگرمی به ویژه برای کسانی است که در این شهر سکونت دارند.

اندلس

در هنگام پیاده روی در سواحل این شهر، مثل ساحل Costa del Sol حتما به فکر استراحت نیز باشید! چرا که این سواحل آنقدر زیبا هستند که شما دوست دارید تمام آنرا در یک روز بگردید. این شهر پر از محله های پر پیچ و خم و قدیمی است که پیاده روی در آنها انسان را به دوران قرون وسطی می برد. می توانید در هنگام اقامت در این شهر از غذاهای خوشمزه و محلی این شهر نیز بهره ببرید. زیتون و بادام از جمله خوراکی هایی هستند، در این شهر بسیار یافت می شود.

برلین

مسافرت ارزان به اروپا را با شهر برلین آغاز کنید. برلین شهری پر از خاطرات جنگ، معماری های بلند پروازانه وگالری های پر هوادار و رستوران های بسیار است. این شهر به مرکز فرهنگی اروپای مرکزی مشهور است. علت نامگذاری این است که در برلین می توان از تمام کشورهای دنیا جهانگرد و گردشگرهای زیادی دید. اگر در تابستان قصد سفر به برلین را دارید، می توانید از منطقه Mitte سفر خود را آغاز کنید. سایت های گردشگری های اصلی مانند Reichstag و Potsdamer Platz نیز می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

لندن

لندن، شهری است پر از موزه های بزرگ و پرهوادار. موزه هایی مثل موزه بریتانیا، ویکتوریا و آلبرت، گالری ملی و موزه Tate Modern. در این شهر آزادی هایی وجود دارد که در شهرهای دیگر دنیا ممکن است یافت نشود. کنسرت های فضای باز در خیابان ها، یکی از پرهوادارترینِ این آزادی هاست! کلیسای مارتینز یکی از آثار فاخر شهر لندن می باشد که در آن می توان مجسمه ها و مجموعه های هنری بی شمار و بی بدیلی را پیدا کرد. اگر قصد مسافرت ارزان به اروپا و سفر به لندن را دارید و می خواهید که حمل و نقل شما در این شهر، ارزان تمام شود، Oyster City مخصوص شماست! Oyster City یک کارت اعتباری برای حمل و نقل درون شهری در لندن است که قیمت هر سواری با اتوبوس و متروهای لندن را به نصف کاهش می دهد. (مثلا هر 6.3 دلار برای شما 3.1 دلار تمام خواهد شد)

کوتسوولدز

روستاها و منطقه کوهستانی کوتسوولدز تنها دو ساعت از مرکز شهر لندن با قطار فاصله دارد. این منطقه ترکیبی از بوتیک های مدرن، کلبه های عجیب و غریب و رستوران های استثنایی می باشد که آخر هفته های بسیار مناسب و خاطره انگیزی را برای مسافران این منطقه به ارمغان می آورد.

استانبول

موزه های بزرگ و دولتی این شهر، ممکن است به شما اجازه بازدید از آنها را بصورت رایگان بدهند اما موزه کاخ بزرگ، که در پشت مسجد مجاور بازار Arasta قرار گرفته است، حدود 15 لیر ترکیه (حدود 4 دلار) از شما ورودی خواهد گرفت. این موزه ها پر از نقاشی های قدیمی از اسطوره ها، جنگ های حیوانات و زندگی روزمره در دوران قرون وسطی، را به تصویر می کشد. در این موزه های می توانید بین قاره های مخلتف با 1 دلار سفر کنید.

لیوبلیانا

جورج پلوکنیک، طراحِ معماری مدرن و از استعدادهای بسیار نخبه در اسلوونی، نقش بسیار عمده ای را در بازسازی شهر قدیمی خود یعنی Ljubljana ایفا نموده است. معماری ساختمان های این شهر، برگرفته از نقاط مختلف در دنیا می باشد، مثلا بخشی از معماری این شهر برگرفته از شهر بارسلون اسپانیا می باشد که در ساختمان ها و مراکزی مثل کتابخانه بزرگ شهر نمود پیدا نموده است. بعلاوه در این شهر، منظره ها کوهستانی بسیار زیبایی نیز وجود دارد که با طراحی های انسانی و مدرن، زیباسازی شده اند. این نقاط کوهستانی، اکثرا در اطراف رودخانه Ljubljanica شکل گرفته و توسعه یافتند. سفر ارزان به اروپا را تجربه کنید و لذت ببرید.

سواحل دالماسی

برای تجربه ای از سفر ارزان به اروپا، برای رسیدن به جزیره Adriatic Korcula، باید از جزایر هارو، عبور کنید. جزیره Adriatic Korcula یک مجموعه روستا می باشد که قدمت آنها به قرون وسطی برمی شود. جزیره Adriatic Korcula یک مقصد فراتر از جایی برای گردشِ یک روزه می باشد، این بدان معنی است که افراد زیادی که به این منطقه سفر می نمایند در این جزیر می مانند و در خیابان ها قدم می زنند و کسانی نیز هستند که در کافه های این جزیره، شب را به صبح می رسانند. این منطقه دارای آثار زیادی از قرون وسطی و دوران امپراطوری دیوکلیتیان می باشد. آثار ساخته شده در زمان دیوکلیتیان، به خرابه هایی در زمان قرون وسطی تبدیل شده بودند و مردم در آن موقع آنها را بازسازی نموده و تبدیل به خانه های خود کردند و بعلاوه آرامگاه دیوکلیتیان را به کلیسای جامعِ شهر خود، تبدیل کردند.

ساحل دریای کوتا

روستاهای فرانسوی، یکی از برترین نقاط برای سفر ارزان به اروپا است. ساحل دریای کوتا، ساحلی با شن های سفید و زیبا، به همراه صخره های سنگی می باشد. این ساحل، با یک پرواز 90 دقیقه ای از مبدا پاریس قابل دسترسی است. یکی از غذاهای محبوب و محلی این منطقه socca می باشد که ماده اصلی سازنده آن، نخود می باشد. حتما در هنگام سفر به این جزیره، این غذای محلی را امتحان کنید.

پاریس

معابد قدیمی شهر پاریس با قیمت های معقول هر ساله پذیرای گردشگران زیادی می باشد. بعلاوه خوردن یک غذای ساده در رستوران و کافه های این شهر نیز حدود 20 دلار پای شما آب می خورد. معمولا غذاهایی که با برنج ساخته می شوند، در این شهر گرانتر از سایر غذاها می باشند. معمولا خطوط هوایی پاریس، در زمان هایی که گردشگران و مسافران زیادی به این شهر سفر می نمایند، تورهای پاریس گردی زیادی را برگزار می نمایند. این تورها بیش از 50 منطقه و جاذبه تماشای این شهر را به مسافران نشان می دهند. تمامی موزه های معروف، منطقه ها تماشای، آثار تاریخی و البته برج ایفل، از جمله مکان هایی هستند که در فهرست خدمات این تور ها قرار دارند. برای کاهش هزینه های حمل و نقل خود در شهر پاریس، به اداره گردشگری این شهر، سری بزنید!

ایرلند غربی

ایرلند غربی، شهری پر از غذاهای لذیذ و خوردنی می باشد. قیمت این غذاها فرق دارد اما قیمتِ ارزانترین آن ها از 10 دلار آغاز می شود. Burren یک منطقه بسیار زیبا در ایرلند غربی می باشد. Burren چشم اندازی بسیار جالب از سنگ های آهکی می باشد که در آن مقبره های بسیار قدیمی یافت می شود. روستاهای مخروبه و خالی از سکنه نیز در این منطقه وجود دارند.

رم

شهر رم، دارای بیش از 900 کلیسا است که همه آنها برای بازدید، هزینه ای را از شما دریافت نمی نمایند. این کلیساها، نمودی از دوران رنسانس و هنر ایتالیا می باشند که به وسیله کسانی چون رافائل، برنینی، کاراوجیجیو، برمانت، پینتروریکو و انیباله کاراکسی طراحی و بنا شده اند. موزه های واتیکان نیز در آخرین یکشنبه های هر ماه، رایگان می باشند. هر چند که مدارس و گروه ها، معمولا این فرصت را غنیمت می شمارند و پیش از سایرین به بازدید این موزه ها می روند. پس اگر قصد دارید از این موزه ها بازدید کنید، پیش از شلوغ شدن آنها، در این محل ها حضور داشته باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2254

به "13 مکان ارزان در سفر به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 مکان ارزان در سفر به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید