یکه تازی فولکس واگن در کلاس اقتصادی ها

به گزارش مسافرت رو، پس از اینکه اشکودا در ماه نوامبر 2021 از نسل تازه سدان اسلاویا در بازار هند رونمایی کرد، حال فولکس واگن نیز از تازهترین سدان اقتصادی خود در این کشور پردع برداشت. ویرتوس تازه بر روی پلت فرم MQB A0-IN مشترک با اشکودا اسلاویا پیشرفته است که از نظر ابعادی با طول 4561 و ارتفاع 1507 میلی متر اندکی از اسلاویا بلندتر است، اما با عرض 1752 و فاصله محوری 2651 میلی متر کاملا از ابعادی مشابه و یکسان برخوردار است.

یکه تازی فولکس واگن در کلاس اقتصادی ها

از نظر ظاهری، ویرتوس 2022 را می توان یک فیس لیفت از نسخه قبلی خود که در سال 2018 معرفی شده بود به حساب آورد، با این حال و با توجه به تغییراتی که در نمای جلو و عقب آن اجرا شده است، ویرتوس تازه از شباهت کمتری با مدل پولو برخوردار است و در عوض، شباهت های آن با مدل جتا افزایش یافته و به عبارتی می توان گفت که سدان Virtus یک نسخه ارزان تر و اقتصادی از مدل Jetta برای بازارهای نوظهور و در حال توسعه است.

نمای جلو فولکس واگن ویرتوس 2022

نمای جلو فولکس واگن ویرتوس 2022

نمای عقب فولکس واگن ویرتوس 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

در نمای جلو، جلوپنجره با چراغ های LED تازه ادغام شده است و سپر با ورودی های هوا باز طراحی شده و نیز استفاده از عناصر مشکی براق و کرومی، از ظاهری اسپرت تر برخوردار شده است. از جمله تغییرات و به روزرسانی های اجرا شده در قسمت عقب نیز می توان به گرافیک تازه چراغ های LED و نیز دیفیوزر سپر به همراه سراگزوزهای تزئینی آن اشاره کرد. همچنین، با وجود اینکه ویرتوس و اسلاویا از نمای جلو و عقب کاملا متفاوتی برخوردار هستند، اما در نمای جانبی ظاهری مشابه و یکسان با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در طراحی رینگ ها خلاصه می شود.

تازهترین آگهی های فولکس واگن

در داخل کابین نیز، داشبورد از امکانات تازهی مانند فرمان چند منظوره، کلاستر دیجیتال 8 اینچی و صفحه نمایش لمسی 10 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی برخوردار است. از دیگر ویژگی های موجود می توان به سیستم تهویه مطبوع با کنترلر اتوماتیک، تهویه جایگاه ها، پد شارژ بی سیم، سانروف، سیستم صوتی به همراه هشت بلندگو، دوربین دنده عقب و نیز شش کیسه هوا اشاره کرد. ضمن اینکه ویرتوس از صندوق باری با ظرفیت 521 لیتری برخوردار است که مشابه اشکودا اسلاویا است.

نمای داخل فولکس واگن ویرتوس 2022

نمای داخل فولکس واگن ویرتوس 2022

نمای داخل فولکس واگن ویرتوس 2022

قبلی 1 از 3 بعدی

فولکس واگن Virtus با دو گزینه پیشرانه در دسترس خریداران خواهد بود. گزینه اول یک پیشرانه سه سیلندر یک لیتری است که به همراه تریم Dynamic Line عرضه می شود و قدرتی معادل 115 اسب بخار را تولید می کند. پیشرانه دوم نیز یک موتور 1/5 لیتری چهار سیلندر است که به همراه تریم GT عرضه می شود و قدرتی معادل 150 اسب بخار را تولید می کند. تمامی این پیشرانه ها به صورت استاندارد مجهز به یک گیربکس شش سرعته دستی هستند که تمامی قدرت موتور را به چرخ های جلو منتقل می کنند. همچنین، امکان سفارش گیربکس 6 سرعته اتوماتیک برای تریم Dynamic Line و گیربکس 7 سرعته DSG برای تریم GT از طریق خریداران نیز وجود دارد.

طبق اعلام فولکس واگن، ویرتوس تازه در 25 کشور عرضه خواهد شد و هم اکنون پیش فروش آن در بازار هند، یعنی جایی که باید با خودروهای مانند اشکودا اسلاویا، هوندا سیتی، هیوندای ورنا و سوزوکی سیاز رقابت کند آغاز شده است و از ماه می سال جاری نیز تحویل خریداران می شود.

خرید و فروش و قیمت خودرو فولکس واگن

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2173

به "یکه تازی فولکس واگن در کلاس اقتصادی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکه تازی فولکس واگن در کلاس اقتصادی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید