از اندونزی، شاهین طبع: وضعیت ارسلان کاظمی تعیین نیست

به گزارش مسافرت رو، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: پای ارسلان کاظمی پیچیده و امیدوارم که برای بازی بعد برسد، هر چند که سخت است.

از اندونزی، شاهین طبع: وضعیت ارسلان کاظمی تعیین نیست

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از پیروزی بر ژاپن و راهیابی ایران به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 گفت: در آخرین صحبتی که با پزشک تیم داشتم، ارسلان کاظمی مشغول یخ درمانی بود و منتظریم وضعیت او کامل معین گردد. پای ارسلان پیچیده و امیدوارم که برای بازی بعد برسد، هر چند که سخت است.

وی در خصوص پیروزی نسبتاً راحت مقابل ژاپن گفت: ما با یک بازی در مرحله گروهی به پلی آف رسیدیم و در مرحله حذفی هیچ حریفی ساده نیست. بازی های متعددی در مرحله گروهی نداشتیم ولی تیم ما خوب کار کرد و مستحق پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار نیمه نهایی با کره جنوبی و فینال احتمالی با چین توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و الآن فقط روی نیمه نهایی تمرکز داریم و به چین اصلاً فکر نمی کنیم. کره جنوبی ضعف بزرگی که در زیر سبد داشت را با آوردن یک بازیکن خوب آمریکایی پر نموده و امروز بسکتبال بسیار باثباتی را بازی می نماید. ما هم بازیکنان با تجربه ای داریم که شک ندارم در شرایط سخت و حساس بازی های خوبی ارائه می دهند.

شاهین طبع در خصوص نحوه داوری گفت: فکر می کنم اینجا داوران برای هر دو طرف خیلی ظریف سوت می زنند و یک مقدار نحوه قضاوت با مرحله انتخابی جام جهانی متفاوت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 25

به "از اندونزی، شاهین طبع: وضعیت ارسلان کاظمی تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، شاهین طبع: وضعیت ارسلان کاظمی تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید