منتفی شدن دیدار ایران - برزیل به خاطر 500 هزار دلار

به گزارش مسافرت رو، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی می توانست با برزیل در فیفادی پیش رو بازی کند اما این اتفاق به دلیل کمبود منابع اقتصادی رخ نداده است.

منتفی شدن دیدار ایران - برزیل به خاطر 500 هزار دلار

به گزارش تسنیم، یکی از مسائل فدراسیون فوتبال در امسال پرداخت دستمزد مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی بود. فدراسیون فوتبال نه تنها دستمزد سرمربی تیم ملی را پرداخت ننموده، بلکه این مربی حتی پیش پرداخت خود را هم دریافت ننموده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد این که دستمزد ویلموتس چه زمانی پرداخت خواهد شد، گفته که پیش پرداخت قرارداد و دستمزد ویلموتس به صورت یک جا پرداخت خواهد شد و این اتفاق تا یکی دو روز آینده رخ می دهد. تاج در برنامه فوتبال برتر گفت که ویلموتس قسط اول و دوم خود را یک جا دریافت خواهد نمود.

یکی دیگر از چالش های فدراسیون فوتبال برگزاری بازی محبت آمیز برای تیم ملی است. تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار روز 23 آبان ماه با عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین، در فیفادی 28 آبان ماه استراحت خواهد داشت. با این حال هنوز برای این تاریخ بازی محبت آمیز ای هماهنگ نشده است که مهدی تاج در این خصوص گفت: در حال هماهنگی بازی محبت آمیز در این تاریخ هستیم. به دنبال بازی های خوبی هم بودیم و حتی با برزیل همه چیز را نهایی کردیم، اما آنها یک میلیون و 500 هزار دلار می خواستند و ما 500 هزار دلار کم داشتیم. پیش بینی کردیم بتوانیم یک میلیون دلار درآمد از این بازی داشته باشیم. با این حال نشد و برزیلی ها هم اظهار داشتند ما خیلی منتظر شما ماندیم، اما در نهایت آنها با کره جنوبی بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این تاریخ در حال پیش بینی بازی تدارکاتی هستیم و با استرالیا هم صحبت کردیم، اما فدراسیون فوتبال این کشور اظهار داشت سرمربی استرالیا به بازیکنانش در این تاریخ استراحت داده و نمی خواهند بازی محبت آمیز انجام بدهند. حتی ژاپن هم در این فیفادی بازی نمی کند. با این وجود در حال پیش بینی بازی محبت آمیز هستیم و حتی اسم تیمی را به ویلموتس اظهار داشتیم که موافقت نموده و فدراسیون در حال هماهنگی های این بازی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 625

به "منتفی شدن دیدار ایران - برزیل به خاطر 500 هزار دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتفی شدن دیدار ایران - برزیل به خاطر 500 هزار دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید