کیانی: دریافت سهمیه لیگ قهرمانان خیلی سخت است، شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی برابر است

به گزارش مسافرت رو، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که دو تیم سپاهان و پرسپولیس شانس برابری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارند.

کیانی: دریافت سهمیه لیگ قهرمانان خیلی سخت است، شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی برابر است

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با با شرایط فعلی مس بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات منظمی را انجام می دهیم تا آماده انجام بقیه بازی ها شویم. ما در بازی با نفت هم نباید با شکست زمین را ترک می کردیم چون واقعا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی در گل زدن بدشانس بودیم، در طرف مقابل حریف روی یک موقعیت ده درصدی به گل رسید. فوتبال همین است و باید یاد بگیریم که از موقعیت ها نهاین استفاده را ببریم تا این طور ضربه نخوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟ مطرح نمود: مس واقعا تیم خوبی است، ما بازیکنان باکیفیت و کادرفنی توانایی داریم و می توانیم در سرانجام فصل یک اتفاق خوب را رقم بزنیم. البته مس برای اولین بار است که در لیگ برتر حضور دارد و شرایط خیلی از تیم ها در بالای جدول که برای قهرمانی تلاش می کنند با ما قابل قیاس نیست. با این شرایط دریافت سهمیه آسیا خیلی سخت است و اگر می خواهیم در این زمینه مدعی باشیم باید در بازی های بعدی ساده امتیاز از دست ندهیم. ما قطعا تلاش می کنیم تا یک رتبه خوب را کسب کنیم.

هافبک مس رفسنجان در خصوص اینکه کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد، شرح داد: چیزی قابل پیش بینی نیست. الان سپاهان و پرسپولیس رقابتی نزدیک دارند و استقلال هم می خواهد خودش را به آنها برساند. تراکتور و فولاد هم می توانند خودشان را به بالای جدول برسانند و چیزی را نمی توان از حالا پیش بینی کرد. با این حال پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی هستند و شانس قهرمانی این دو تیم هم برابر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1690

به "کیانی: دریافت سهمیه لیگ قهرمانان خیلی سخت است، شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: دریافت سهمیه لیگ قهرمانان خیلی سخت است، شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید