کمدین محبوب ژاپنی قربانی کرونا شد ، مرگ یکی از حمل کنندگان مشعل المپیک توکیو

به گزارش مسافرت رو، کمدین محبوب ژاپنی که او را با جری لوییس فقید مقایسه می کردند، نخستین چهره مشهور در سرزمین آفتاب تابان است که قربانی ویروس کرونا می گردد.

کمدین محبوب ژاپنی قربانی کرونا شد ، مرگ یکی از حمل کنندگان مشعل المپیک توکیو

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، کن شیمورا که از تمام گروه های سنی و نسل های ژاپنی طرفدار داشت، در روزهای گذشته در بیمارستان توکیو تحت درمان بود اما خاتمه تسلیم ویروس مرگبار و مرموز کرونا شد و در 70 سالگی از جهان رفت. او با شیوه کمدی اسلپ استیک و چهره بامزه و لب های همواره خندان مخاطبان را شاد می کرد.

شیمورا پس از آلوده شدن به ویروس کرونا سینه پهلو کرد و روز 20 مارس با تب و تنگی نفس در بیمارستان بستری شد. او در روزهای اخیر از ونتیلاتور هم استفاده می کرد که بی نتیجه بود. طرفداران و دوستداران این کمدین محبوب پس از شنیدن خبر مرگ شیمورا صبح روز دوشنبه مقابل بیمارستان توکیو گرد آمدند و در حضور نمایندگان رسانه های گروهی یادش را گرامی داشتند.

یوسونوری شیمورا ملقب به کن شیمورا برای ژاپنی ها یادآور جری لوییس (کمدین فقید آمریکایی) بود و مرگ او بسان یک بمب در ژاپن سر و صدا نموده است. شیمورا قرار بود یکی از حمل کنندگان مشعل بازی های المپیک توکیو هم باشد که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تا تابستان سال 2021 به تعویق افتاد. او تا امروز مشهورترین قربانی کرونا در ژاپن است.

این در حالی است که روز یکشنبه 68 مورد تازه بیمار مبتلا به کرونا در توکیو گزارش شد تا آمار مبتلایان در پایتخت به 430 نفر برسد. تعداد افراد کرونامثبت در سراسر ژاپن 2578 مورد است که 712 مورد آن به یک کشتی تفریحی مربوط می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 991

به "کمدین محبوب ژاپنی قربانی کرونا شد ، مرگ یکی از حمل کنندگان مشعل المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمدین محبوب ژاپنی قربانی کرونا شد ، مرگ یکی از حمل کنندگان مشعل المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید