چشمه آب گرم دلفان ظرفیتی برای توسعه گردشگری سلامت در لرستان است

به گزارش مسافرت رو، معاون گردشگری استان لرستان چشمه آبگرم شهرستان دلفان را ظرفیتی مناسب برای توسعه گردشگری سلامت مطرح کرد.

چشمه آب گرم دلفان ظرفیتی برای توسعه گردشگری سلامت در لرستان است

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، اسکندر فلاح وند امروز شنبه 20 اردیبهشت 99 با اشاره به کثرت و تنوع جاذبه های گردشگری در استان لرستان گفت: وجود تالاب های پل دختر و به ویژه چشمه های آب گرم مانند چشمه های آب گرم شهرستان دلفان فرصت خوبی برای توسعه گردشگری سلامت و توریسم درمانی به شمار می رود.

او اضافه نمود: چشمه های آب گرم همیشه دمای بین 50 تا 60 درجه دارند و می توانند به عنوان جاذبه های گردشگری سلامت محور استان، مورد توجه و استقبال گسترده ای قرار گیرند.

معاون گردشگری استان لرستان گفت: لرستان دارای تنوع جاذبه های طبیعی و تاریخی بی شماری است که در این حوزه با نگاه اختصاصی به هرکدام از این جاذبه ها، توجه به فاکتورهای بازار هدف، توسعه زیرساخت های رفاهی تفریحی و جذب سرمایه گذار می توان، درآمدزایی پیروز و هدفمندی برای استان رقم زد.

او اعلام کرد: استان لرستان با 70 درصد پوشش جنگلی و رشته کوه های مختلف و همچنین حدود 60 آبشار زیبا و منحصر به فرد که هفت مورد آن ها آبشار دائمی هستند به عنوان سرزمین چشمه ها و آبشارها در کشورمان معروف است.

فلاح وند از دریاچه گهر دورود نیز به عنوان یکی از برندهای بی بدیل گردش پذیر در کشور یاد کرد و اضافه نمود: در صورت شکست قطعی کرونا گردشگران می توانند از 15 خرداد تا 15 شهریورماه از این دریاچه زیبا در دل ارتفاعات اشترانکوه لرستان دیدن نمایند.

چشمه آب گرم دلفان به شماره 260 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1092

به "چشمه آب گرم دلفان ظرفیتی برای توسعه گردشگری سلامت در لرستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه آب گرم دلفان ظرفیتی برای توسعه گردشگری سلامت در لرستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید