پاسخ وزارت بهداشت به اخباری درباره آلودگی گندم های وارداتی

به گزارش مسافرت رو، سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو در خصوص گندم های وارداتی، گفت: نمونه محموله گندم های وارداتی در حال بررسی است و هنوز نتایج نهایی آن معین نشده است؛ اما بر اساس نتایج اولیه، پاسخ ها قابل قبول است.

پاسخ وزارت بهداشت به اخباری درباره آلودگی گندم های وارداتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی انصاری دوگاهه با بیان این مطلب اضافه کرد: از پنج کشتی حامل گندم وارداتی نمونه برداری شده و به آزمایشگاه های معاونت غذا و دارو اهواز ارسال شده است.

نمونه های دو کشتی مورد تائید قرار گرفته و 3 نمونه دیگر طبق آیین نامه برای بررسی مجدد به 3 آزمایشگاه دیگر ارسال می گردد که یکی از آن ها آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و داروست.

سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو توضیح داد: نمونه هایی که برای آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، در حال بررسی بوده و نتایج اولیه در حد قابل قبولی است و مسئله ای در خصوص این محموله ها وجود ندارد. بعلاوه بعضی از معاونت هایی که بررسی های مربوط به این نمونه ها را انجام داده اند نیز اکثریت نتایج قابل قبولی داشته اند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی اظهار داشت: نمونه محموله گندم های وارداتی در حال بررسی است و هنوز نتایج نهایی آن معین نشده است و بر اساس نتایج اولیه، پاسخ ها قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2057

به "پاسخ وزارت بهداشت به اخباری درباره آلودگی گندم های وارداتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ وزارت بهداشت به اخباری درباره آلودگی گندم های وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید