تور آلمان ارزان: واکنش سفارت روسیه در برلین به شایعات یک رسانه آلمانی درباره دیپلمات روس

به گزارش مسافرت رو، سفارت روسیه در برلین ادعای یک رسانه آلمانی درباره یک دیپلمات روس که دو هفته قبل در برلین درگذشت را ادعایی ناشایست خواند.

تور آلمان ارزان: واکنش سفارت روسیه در برلین به شایعات یک رسانه آلمانی درباره دیپلمات روس

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روسی تاس، سفارت روسیه در برلین آدینه شب در بیانیه ای از گزارش نشریه آلمانی اشپیگل مبنی بر اینکه دیپلمات روسی که ماه گذشته جسدش در نزدیکی یکی از ساختمان های سفارت روسیه در برلین کشف شد، عامل اطلاعاتی روسیه در پوشش دیپلمات بوده است، انتقاد کرد.

سفارت روسیه در برلین با اعلام اینکه یک حادثه غم انگیز در روز 19 اکتبر (27 مهر) موجب مرگ یکی از دیپمات های این کشور در برلین شده است، گفت: همه مراحل رسمی برای انتقال جسد این دیپلمات به زادگاهش بلافاصله طبق رویه های جاری با هماهنگی مراجع قضائی و پزشکی [قانونی] آلمان انجام شد.

این سفارتخانه در ادامه بیانیه خود بدون اشاره به نام نشریه اشپیگل اضافه کرد: ما حدس های مطرح شده در بعضی رسانه های غربی خاص در مورد این حادثه غم انگیز را کاملاً بیجا و ناشایست می دانیم.

امروز آدینه نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی مدعی شد دیپلمات روس که روز 19 اکتبر درگذشته، مشخصاً از طبقات بالایی یکی از ساختمان های سفارت روسیه در برلین سقوط نموده و سازمان های امنیتی آلمان معتقدند که وی یک افسر اطلاعاتی در پوشش دیپلمات بوده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور آلمان ارزان: واکنش سفارت روسیه در برلین به شایعات یک رسانه آلمانی درباره دیپلمات روس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: واکنش سفارت روسیه در برلین به شایعات یک رسانه آلمانی درباره دیپلمات روس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید