واردات و فراوری همزمان پوشاک ایتالیایی در ایران

به گزارش مسافرت رو، رییس فدراسیون مد ایتالیا همکاری ایران و ایتالیا را در بخش پوشاک برای هر دو کشور سودمند دانست و توضیح داد: واردات کالای تمام شده ایتالیایی به ایران و فراوری و سرمایه گذاری از طرف شرکتهای ایتالیا در ایران دو اتفاق مهم است که باید همزمان انجام گردد.

واردات و فراوری همزمان پوشاک ایتالیایی در ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کلودیو مارنزی رییس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به اینکه معرفی فراورینمایندگان پوشاک ایران به بازار ایتالیا از بحثهای جدی دو کشور است ، اضافه کرد : ورود طراحان ماهر ایرانی به ایتالیا و فعالیت این گروه در برندهای مطرح این کشور از دیگر اتفاقاتی است که در آینده انجام می گردد.

وی همکاری ایران و ایتالیا را در بخش پوشاک برای هر دو کشور سودمند دانست و توضیح داد: واردات کالای تمام شده ایتالیایی به ایران و فراوری و سرمایه گذاری از طرف شرکتهای ایتالیا در ایران دو اتفاق مهم است که باید همزمان انجام گردد.

رئیس فدراسیون مد ایتالیا همکاری دو کشور را سبب رشد کیفیت پوشاک در ایران گفت و اضافه کرد: آموزش در ایران بسیار مهم است که این برنامه با یاری دانشکده های ایران و شرکتهای ایتالیایی انجام خواهد شد.

مارنزی با اشاره به اینکه ایرانیان در سفرهای خارجی خود 5 میلیارد یورو خرید می نمایند ، داد: حضور شرکت های ایتالیا در ایران سبب ایجاد ارزش اضافه کرده در داخل ایران، ایجاد خرده فروشی ، بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد رقابت بین فراورینمایندگان خواهد شد که این روند افزایش کیفیت فراوری در ایران را در پی دارد.

وی با اشاره به وجود 47 هزار شرکت فراوری نماینده پوشاک با 500 هزار کارگر و 50 میلیارد یورد گردش اقتصادی در ایتالیا در بخش پوشاک گفت: همه شرکت های بزرگ و کوچک ایتالیایی تحت پوشش یک انجمن هستند زیرا شرکتهای بزرگ برای تامین بعضی احتیاجهای خود به شرکتهای کوچک احتیاج دارند و این روندی است که باید در ایران نیز اجرا گردد.

رئیس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به اجرای تفاهم نامه امضا شده بین صنعت پواشک ایران و ایتالیا در روزهای آینده ادامه داد: اولین بند این تفاهم نامه آموزش، انتقال تکنولوژی و دانش است.

وی گفت : در ایتالیا همه اشخاص، شرکت ها و پلیس اقتصادیاتی به وسیله اینترنت به ترازنامه های اقتصادیاتی دسترسی دارند.

کلودیو مارتزی با اشاره به اینکه همه شرکت ها باید تراز نامه اقتصادیاتی داشته باشند، اضافه کرد: در ایتالیا به سه شکل فروش و گردش اقتصادی شرکت ها، سود شرکت ها و برای کارمندان اقتصادیات پرداخت می گردد.

وی این نوع پرداخت اقتصادیات ها را اقتصادیات مستقیم گفت و گفت: ایتالیایی ها و فرانسوی ها بیشترین اقتصادیات را در اروپا پرداخت می نمایند.

رئیس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به وجود اقتصادیات غیرمستقیم در این کشور ادامه داد : این اقتصادیات شامل ارزش اضافه کرده است که در ایران 9 درصد و در ایتالیا 22 درصد است که در زمان صادرات بازگردانده می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 668

به "واردات و فراوری همزمان پوشاک ایتالیایی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات و فراوری همزمان پوشاک ایتالیایی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید