همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان با هدف بررسی مسائل روستائیان و تبیین خدمات و تعامل و همراهی دهیاران با شوراها و ادارات و نهادها همایش دهیاران در بخش پشتکوه خاش برگزار شد.

همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد

به گزارش خبرنگاران بخشدار پشتکوه با اشاره به اینکه دهیاران کننده عالی دولت در روستاها به انجام وظیفه می پردازند، گفت: تعامل دهیاران با شوراها و مردم سبب رشد و بالندگی نقاط روستایی و گره گشایی از مسائل مردم می شود.

علیرضا شهنوازان گفت: آشنایی دهیاران با انجام وظایف و ارتباط دریافت با بخشداری و ادارات و نهادها به پویایی و بالندگی روستاها کمک می کند.

وی گفت: با توجه به اینکه طبق زمان بندی ستاد انتخابات کشور در سال آینده برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم، بنابراین همکاری و همراهی دهیاران و اقشار جامعه به برگزاری سالم و باشکوه و حماسی انتخابات کمک می کند.

شهنوازان ادامه داد: افرادی که توانمند و تحصیلکرده و ایده و فکر و خلاقیت هستند و خود را دلسوز می دانند و می توانند برای حل مسائل مردم به صحنه بیایند طی روزهای آینده باید در عرصه رقابتی انتخابات نام نویسی کنند و در رفع مسائل مردم خود سهیم باشند.

بخشدار پشتکوه خاش بر ضرورت و اهمیت اصل امانت داری، تکریم ارباب رجوع و مشارکت اقشار جامعه روستایی و همراهی شوراها و دهیاران برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات تاکید کرد.

در خاتمه از دهیاران پیروز بخش پشتکوه با حضور بخشدار و مدیران ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1457

به "همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش دهیاران بخش پشتکوه خاش برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید