دستور آمریکا به دیپلمات هایش در چاد برای ترک این کشور

به گزارش مسافرت رو، وزارت خارجه آمریکا به دیپلمات های غیرضروری در سفارت ایالات متحده در چاد دستور داد این کشور را ترک نمایند.

دستور آمریکا به دیپلمات هایش در چاد برای ترک این کشور

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا زمستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا به کارمندان غیر ضروری سفارت ایالات متحده در چاد و همچنین خانواده های کارمندان آمریکایی که در این کشور مستقر هستند، دستور داد به منظور رصد و نظارت اقدامات شورشیان در انجامنا، چاد را ترک نمایند.

این وزارتخانه همچنین هشدار داد، شورشیان غیردولتی در شمال به سمت جنوب چاد دست به تحرکاتی زده اند و به نظر می رسد آنها به سمت پایتخت نیز بروند.

وزارت خارجه آمریکا هشدار داد، با توجه به نزدیکی روز افزون شورشیان به پایتخت و احتمال وقوع اقدامات خشونت آمیز در این شهر دستوراتی خطاب به کارمندان غیرضروری دولت آمریکا مبنی بر ترک چاد به وسیله شرکت های هواپیمایی تجاری صادر شده است.

از سوی دیگر، طبق نتایج اولیه منتشر شده توسط کمیساریای انتخابات، ادریس دبی، رئیس جمهوری چاد در انتخابات ریاست جمهوری که در روز 11 آوریل برگزار گردید، پیشتاز بوده است.

ادریس دبی 68 ساله یکی از رهبران دیرینه آفریقا محسوب می گردد.

ادریس دبی در سال 1990 میلادی در جریان یک شورش مسلحانه به قدرت رسید و در سال 2018 میلادی قانون اساسی جدیدی را به جریان انداخت که حتی با احیای محدودیت های دوره ریاست جمهوری به وی اجازه می دهد تا سال 2033 در رأس قدرت بماند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1631

به "دستور آمریکا به دیپلمات هایش در چاد برای ترک این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور آمریکا به دیپلمات هایش در چاد برای ترک این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید