هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می گردد

به گزارش مسافرت رو، هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی 3 تا 6 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی به وسیله انجمن آموزش مهندسی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3 تا 6 آبان ماه با موضوع آموزش مهندسی، گذشته، حال و آینده و با هدف آنالیز چالش های آموزش مهندسی در ایران و ارائه راه حل های بهبود کیفیت آن برگزار می گردد.

محور های اصلی این کنفرانس شامل بازطراحی و انعطاف پذیری در برنامه های آموزش مهندسی، چالش ­ها و منظره های آموزش الکترونیکی در آموزش مهندسی، ارتباط صنعت و آموزش مهندسی و آنالیز موانع ارتقاء کیفیت آموزش مهندسی و ارائه راه حل برای غلبه بر آن ها است.

انجمن آموزش مهندسی ایران از سال 1388 (با همراهی نزدیک گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم) شروع به کار نموده و گذر از کمیت به کیفیت را شعارمحوری حرکت خود قرار داده است.

اهداف مهم این انجمن راهنمایی محققان برای پژوهش پیرامون آموزش مهندسی، ترویج روش های نوین آموزش و ارزیابی دروس مهندسی، رصد کیفیت آموزش مهندسی در مراکز آموزش عالی کشور، بسترسازی قانونی در راستای افزایش کیفیت آموزش مهندسی و ... است.

این کنفرانس رویداد مناسبی برای آنالیز گذشته آموزش مهندسی در ایران، رصد شرایط کنونی و ارائه پیشنهاد و راه حل برای رشد کیفی آموزش مهندسی کشور به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1917

به "هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش مهندسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید