نتایج یک نظرسنجی نشان داد: کاربران آمادگی پذیرش 5G را ندارند ، وفاداری 87 درصدی به اینترنت 4G

به گزارش مسافرت رو، نتایج نظرسنجی یک نظرسنجی که به وسیله وب سایت جی اس ام اجرا شده نشان می دهد اغلب کاربران اینترنتی هنوز آمادگی پذیرش 5G یا همان نسل پنجم اینترنت را ندارند.

نتایج یک نظرسنجی نشان داد: کاربران آمادگی پذیرش 5G را ندارند ، وفاداری 87 درصدی به اینترنت 4G

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیار بعید به نظر می رسد که اینترنت 5G بتواند دنیا مجازی را منفجر کند یا به عبارتی ورودی جنجالی داشته باشد.

اگرچه این نظرسنجی محدود است و در حوزه کاربرانی که از وبسایتی تعیین بازدید نموده اند اجرا شده، اما با توجه به زیرساخت های اینترنت 5G به نظر می رسد قابلیت تعمیم دارد. اغلب کاربران فضای مجازی اعلام نموده اند که فعلا ترجیح می دهند از اینترنت 4G استفاده نمایند تا 5G . شاید بخشی از این عدم علاقه به اینترنت 5G به این موضوع مرتبط باشد که شرایط اینترنت 5G ناتعیین است.

درواقع هم اکنون کاربران دقیقا می دانند که از اینترنت 4G چه انتظاراتی دارند اما انتظارات از اینترنت 5G ناتعیین است.بسیاری از مردم نگرانند که با توجه به محدودیت های اینترنت 5G قادر نباشند بسیاری از کارهایی را که با اینترنت 4G انجام می دادند، با اینترنت 5G انجام دهند.

نمودار نظرات کاربران در مورد اینترنت 54 و 4G

افزون بر این ها فضای توسعه اینترنت 5G نیز بسیار محدود است و اغلب حامل های اینترنت 5G در کشورهایی مثل ایالات متحده، اروپای غربی، استرالیا و کره جنوبی حضور دارند و مناطقی مانند آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین هنوز در حال توسعه شبکه 4G خود هستند، بنابراین 5G هنوز مسیری طولانی تا موفقیت در پیش دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2245

به "نتایج یک نظرسنجی نشان داد: کاربران آمادگی پذیرش 5G را ندارند ، وفاداری 87 درصدی به اینترنت 4G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج یک نظرسنجی نشان داد: کاربران آمادگی پذیرش 5G را ندارند ، وفاداری 87 درصدی به اینترنت 4G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید