نبی: ایران یکی از کشور های پیشتاز در امر آموزش مربیگری است

به گزارش مسافرت رو، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مایه مباهات است که شاهد استقبال استثنایی مربیان شایسته فوتبال کشور از وبینار دانش افزایی مربیان هستیم.

نبی: ایران یکی از کشور های پیشتاز در امر آموزش مربیگری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی در مراسم افتتاحیه وبینار دانش افزایی مربیان با حضور آرسن ونگر چهره نامدار مربیگری فوتبال دنیا مطرح کرد:به همه عزیزان حاضر در وبینار خیر مقدم عرض می کنم. بسیار خوشحالیم امروز در جمع مان آرسن ونگر را داریم که از مفاخر مربیگری فوتبال در دنیا هستند و امیدواریم با برگزاری چنین مراسمی شاهد رشد و ارتقا فنی مربیان زحمتکش فوتبال کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: به گواه کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران یکی از کشور های پیشتاز در امر آموزش مربیگری (چه از نظر کیفی و چه کمی) است. کمیته آموزش در طی سنوات گذشته پیروز به آموزش به 35000 مربی در سطوح و زمینه های مختلف شده است. امروز هم باعث افتخار است در ادامه آموزش ها در خدمت یکی از برجسته ترین مربیان دنیا آرسن ونگر هستیم. در جمع مربیان ایرانی حاضر در وبینار جمع زیادی از آن ها از لژیونر های پیروز و نامی فوتبال ایران هم در سال های نه چندان دور بودند و این موضوع که همه در دهکده دنیای و عصر ارتباطات می توانیم دور هم جمع شویم اتفاق مهمی محسوب می گردد.

نبی اضافه نمود: مایه مباهات است که شاهد استقبال استثنایی مربیان شایسته فوتبال کشور از وبینار دانش افزایی مربیان هستیم. به طور حتم برگزاری چنین دوره هایی در دستور کار فدراسیون فوتبال واقع شده است و تداوم این راستا با همراهی خانواده عظیم مربیگری فوتبال کشور میسر خواهد بود. بار دیگر خیر مقدم عرض می کنم و امیدوارم مربیان بادانش کشورمان در مراحل آینده فعالیت خود پیروز باشند. از کوشش های کمیته محترم آموزش ماجدی و جباری و سایر مبادی زیربط در این خصوص در روابط بین الملل، بخش آی تی، در فدراسیون فوتبال هم کمال سپاس را دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1284

به "نبی: ایران یکی از کشور های پیشتاز در امر آموزش مربیگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: ایران یکی از کشور های پیشتاز در امر آموزش مربیگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید