اسکوچیچ: پیروزی ساده ای به دست نیاوردیم، از یک بازیکن ازبکستان برای ایتالیایی ها تعریف کردم!

به گزارش مسافرت رو، سرمربی تیم ملی ایران گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم چرا که برد ساده ای به دست نیاوردیم.

اسکوچیچ: پیروزی ساده ای به دست نیاوردیم، از یک بازیکن ازبکستان برای ایتالیایی ها تعریف کردم!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از ملاقات تیم ملی مقابل ازبکستان مطرح کرد: لازم می دانم به بازیکنانم تبریک بگویم که در این مسابقه به رجحان رسیدند. از فدراسیون فوتبال هم تشکر می کنم که برای آماده سازی کوشش کردند. به بازیکنان تیمم تبریک می گویم چون برد ساده ای به دست نیاوردیم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بازی نموده بودند و به شرایط ایده آل نرسیده بودند. با این حال به آنان تبریک می گویم که این پیروزی را به دست آوردند.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: فرصت کمی برای آماده سازی تیم داشتیم و فقط یک جلسه تمرین و یک جلسه توجیهی داشتیم. در نیمه نخست دو سیستم متفاوت را امتحان کردیم. در نیمه اول احساس کردیم در کناره ها مشکل داریم.

وی ادامه داد: انتظار این را داشتیم و پیش بینی این بحث را نموده بودیم. به خاطر اینکه مشکل کناره ها را رفع کنیم سعی کردیم سیستم را عوض کنیم تا آن ناحیه را پوشش دهیم. در نیمه دوم با روش 1-3-2-4 سعی کردیم اوضاع را بهتر کنیم. همین طور از عملکرد 6 بازیکن تعویضی راضی هستم.

اسکوچیچ اضافه نمود: در این برد یکسری بازیکنان جوان هم به تیم اضافه کردیم و اطمینان دارم آنها انرژی خوبی به تیم می آورند. ازبکستان تیم خوبی است و این بازی برای ما یک آزمون مناسب بود.

سرمربی تیم ملی درباره سیستم بازی حریف گفت: ما می دانستیم ازبکستان با روش 1-4-1-4 بازی می نماید و از کناره ها فشار وارد خواهد نمود. برای همین در نیمه اول این را پیش بینی می کردیم. به طور حتم در بازی های رسمی تیم ملی با روش اصلی بازی خواهد نمود.این مسابقه حکم محک زدن داشت.

وی درباره عملکرد مهاجمان دو تیم ازبکستان و ایران گفت: به صورت طبیعی ما از عملکرد و کیفیت این دو نفر باخبر بودیم. سردار آزمون هم در یکی از بهترین تیم های اروپا بازی می نماید و از کیفیت او باخبریم. درباره یکی از مهاجمان ازبکستان از کشور ایتالیا با من تماس گرفتند و اطلاعاتی می خواستند که من هم از آنها تعریف کردم و نکات مثبتی گفتم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1249

به "اسکوچیچ: پیروزی ساده ای به دست نیاوردیم، از یک بازیکن ازبکستان برای ایتالیایی ها تعریف کردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: پیروزی ساده ای به دست نیاوردیم، از یک بازیکن ازبکستان برای ایتالیایی ها تعریف کردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید