ممنوعیت ورود و تردد خودرو های غیر بومی در تفرش

به گزارش مسافرت رو، پلیس تفرش همچنان از ورود و تردد خودرو های غیر بومی جلوگیری می نماید.

ممنوعیت ورود و تردد خودرو های غیر بومی در تفرش

به گزارش خبرنگار از ، جلسه قرارگاه مدیریت کرونا در شهرستان تفرش با حضور اعضاء و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار و حاضران بر تداوم محدودیت ها تاکید کردند.

در این جلسه میزان تحقق مصوبات جلسه قبل هم مورد آنالیز نهاده شد که بر اساس گزارش های ارائه شده مصوبات به خوبی در سطح شهرستان در حال اجراست.

در این جلسه بیان شد که پلیس همچنان از ورود هر گونه خودرو با پلاک غیر بومی و تردد در سطح شهر جلوگیری می نماید و نظارت بر تعطیلی گروه های شغلی 2، 3، 4 نیز در حال اجرا است.

جلسه قرارگاه مدیریت کرونا در شهرستان تفرش به ریاست عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار و با حضور سایر اعضا برگزار و آخرین شرایط شیوع ویروس در شهرستان مورد آنالیز نهاده شد.

شهرستان تفرش در حال حاضر از نظر شرایط شیوع و ابتلای افراد به کرونا در شرایط قرمز واقع شده است.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در 18 فروردین 1400 همه 12 شهرستان استان مرکزی در شرایط قرمز کرونایی نهاده شدند و این استان با سایر رنگ ها خدا حافظی کرد.

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی تعداد ابتلا و فوتی های کرونایی این استان نسب به هفته گذشته حدود دو و نیم برابر شده و استان مرکزی جزو استان های بحرانی با شیب تند ابتلا اعلام شده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه 98 وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید 19 را بیان کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان های استان مرکزی در شرایط قرمز قرار دارند.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1661

به "ممنوعیت ورود و تردد خودرو های غیر بومی در تفرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود و تردد خودرو های غیر بومی در تفرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید