از کنترل ورودی های استان کرمان چه خبر؟

به گزارش مسافرت رو، خبرنگاران/کرمان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: در حال حاضر 15 ورودی استان کرمان با حضور اکیپ های هلال احمر، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی کنترل می گردد و در صورتی که مورد مشکوک به ویروس کرونا باشد وجود داشته باشد،تصمیات لازم برای آنها اتخاذ خواهد شد.

از کنترل ورودی های استان کرمان چه خبر؟

دکتر عباس تقی زاده در گفت و گو با خبرنگاران درباره کنترل ورودی های استان کرمان اظهار کرد: بعضی تصور می نمایند ورودی های استان بسته است در حالی که این گونه نیست و خودروهای ورودی به استان کرمان کنترل و غربالگری می شوند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 15 ورودی استان کرمان با حضور اکیپ های هلال احمر، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی کنترل می گردد و در صورتی که مورد مشکوک به ویروس کرونا باشد وجود داشته باشد،تصمیات لازم برای آنها اتخاذ خواهد شد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به این مسئله که همه کسانی که از سمت شهرستان انار وارد استان کرمان می شوند، لزوما مسافر استان کرمان نبوده و قصد سفر به استان های به هرمزگان و سیستان و بلوچستان و ... را خواهند داشت بیان نمود: بعضی از این افراد احتیاج به خدمات اقامتی و هتل ندارند و کرمانی ها و هرمزگانی های مقیم استان های دیگر هستند که اقوامی در این دو استان دارند و می آیند.

تقی زاده به آمار غربالگری خودروهای ورودی به استان کرمان اشاره نمود و گفت: براساس آمار جمعیت هلال احمر استان کرمان، از 10 اسفندماه امسال تا صبح امروز (پنجشنبه 29 اسفندماه) 94 هزار خودرو وارد استان کرمان شده که 127 هزار نفر از سرنشینان این خودروها کنترل و غربالگری شده اند که از این تعداد 26 نفر دارای علائم تب خفیف و... بودند که 14 نفر از این افراد به مراکز درمانی استان معرفی شده اند.

وی درباره فرایند درمانی و کنترل این افراد نیز گفت: افرادی که احتیاج به بستری داشته باشند، بستری شده و در غیر این صورت شماره تلفن آنها گرفته و اطلاعاتشان در سامانه سلامت ثبت و روزانه کنترل می شوند و در صورتی که احتیاج به دریافت دارو داشته باشند، در اختیار آنها قرار می گیرد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در انتها توضیح داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت توصیه می گردد که مردم در خانه بمانند و از منزل خارج نشوند تا در معرض ویروس کرونا قرار نگیرند و حتی باید درمنزل نیز بحث فاصله گذاری اجتماعی رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 965

به "از کنترل ورودی های استان کرمان چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کنترل ورودی های استان کرمان چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید