مشخصات و قیمت احتمالی پیکاپ جک T9 نیوفیس؛ گزینه نو بازار ایران

به گزارش مسافرت رو، در حال حاضر کرمان موتور پیکاپ جک T8 را به قیمت 985 میلیون تومان به خریداران عرضه می نماید. اما احتمالا T9 قیمت بیشتری نسبت به نسخه پیشین خود دارد. رسانه های چینی مدعی اند که جک این پیکاپ را در خارج از این کشور 45 هزار دلار می فروشد.

مشخصات و قیمت احتمالی پیکاپ جک T9 نیوفیس؛ گزینه نو بازار ایران

خبرنگاران | کمپانی جک میخواهد سال آینده پیکاپ T9 یا به نام چینی اش جک هانتر را در دو نسخه برقی و دیزلی در استرالیا فراوری کند. گزینه ای که احتمالا کرمان موتور هم برای عرضه آن در ایران در نظر دارد، اما هنوز به شکل رسمی حرفی در خصوص آن نزده است. البته کرمان موتور پیش از این جک T8 را تحت نام KMC T8 به بازار فرستاد و با استقبال هم روبرو شد.

به گزارش خبرنگاران ، جک T9 که در حقیقت نسخه فیس لیفت برادر خود یعنی جک T8 است، تغییراتی قابل توجهی را دریافت نموده است. هر چند مهم ترین تغییر را می توان در بخش طراحی جستجو کرد. جک در طراحی پیکاپ هانتر یا همان جک T9 چراغ های جلو، جلو پنجره و گرافیک داخلی آن، فرم کاپوت، نوار اطراف گلگیرها، چراغ های عقب را در نمای خارجی تغییر داده است.

در کابین نیز، شاهد فرم و تریمی مدرن تر و مجذوب کننده تر هستیم. بعلاوه شکل قرارگیری مانیتور و پنل، تغییر پیدا نموده است. علاوه بر این شاهد طراحی دوباره غربیلک فرمان و کلاستر خودرو هم هستیم. در مجموع می توان گفت که طراحی مجدد جک T9را جوان پسند و مدرن تر نشان می دهد.

جک T9 چه مشخصاتی دارد؟

کمپانی چینی جک، پیکاپ T8 را به پیشرانه 2 لیتری مجهز به پرخوران توربو تجهیز نموده بود و حالا در T9 نیز همان موتور دو لیتری دیده می گردد. با این تفاوت که این بار سه نسخه با سه پیشرانه متفاوت عرضه می گردد که شامل پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بنزینی، 2 لیتری توربودیزل و یک نسخه الکتریکی نیز پس از عرضه دو نسخه دیگر وارد بازار خواهد شد.

طبق اعلام کمپانی جک، T9 دیزلی قدرتی معادل 168 اسب بخار با گشتاور 410 نیوتن متر فراوری می نماید. نسخه بنزینی نیز قدرتی برابر با 187 اسب بخار و با گشتاور 290 نیوتن متر در اختیار خودرو قرار می دهد. قدرت نیز به وسیله یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چهار چرخ منتقل می گردد.

T9 از نظر ابعادی نیز 5330 میلی متر طول، 1965 میلی متر عرض و 1920 میلی متر ارتفاع دارد، در حالی که فاصله بین دو محور آن 3110 میلی متر است. اگر بخواهیم این پیکاپ چینی را از نظر ابعاد با رقیب آمریکایی اش یعنی فورد رنجر تازه مقایسه کنیم، این پیکاپ از نظر ابعاد در طول 5370 میلی متر، در عرض 1918 میلی متر، در ارتفاع 1884 میلی متر و فاصله بین دو محور برابر با 3270 میلی متر دارد.

قیمت احتمالی جک T9 در ایران چقدر است؟

در حال حاضر کرمان موتور پیکاپ جک T8 را به قیمت 985 میلیون تومان به خریداران عرضه می نماید. اما احتمالا T9 قیمت بیشتری نسبت به نسخه پیشین خود دارد. رسانه های چینی مدعی اند که جک این پیکاپ را در خارج از این کشور 45 هزار دلار می فروشد. این رقم به پول ما و حساب دلار 38 هزار و 970 تومانی چیزی در حدود یک میلیارد و 750 میلیون تومان آب می خورد.

علاوه بر این شما باید سود فراوری کننده را هم روی قیمت محاسبه کنید. در چنین صورتی پیکاپ چینی در صورت عرضه در ایران چیزی بیش از دو میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

منبع: فرادید
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2242

به "مشخصات و قیمت احتمالی پیکاپ جک T9 نیوفیس؛ گزینه نو بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و قیمت احتمالی پیکاپ جک T9 نیوفیس؛ گزینه نو بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید