ترامپ: اجازه سرقت انتخابات را نخواهیم داد

به گزارش مسافرت رو، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر مدعی شد دموکرات ها به دنبال سرقت انتخابات هستند که این اجازه به آنها داده نخواهد شد.

ترامپ: اجازه سرقت انتخابات را نخواهیم داد

به گزارش فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغامی در توییتر گفت که اجازه سرقت نتایج انتخابات برگزار شده را نخواهد داد.

وی در این پیغام توییتری نوشت: دموکرات های چپ رادیکال، با همکاران خود، رسانه های جعلی، در کوشش برای سرقت این انتخابات هستند. ما به آنها اجازه نخواهیم داد.

دونالد ترامپ تا کنون از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح نموده است. دست کم دو ایالت تا کنون شکایت های ستاد انتخاباتی ترامپ را رد نموده است.

دو سازمان فعال در زمینه امنیت انتخابات در آمریکا با صدور بیانیه ای ادعاهای ترامپ در زمینه تخلف در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را رد کردند.

روز گذشته رودی جولیانی رئیس تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا نیز در مصاحبه با فاکس نیوز مدعی شد شواهدی در دست دارد که ترامپ را تا سه درصد از بایدن در ایالت های مورد مناقشه پیش خواهد انداخت.

تا کنون کوشش کارزار ترامپ برای اثبات تقلب در دادگاه های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا روز آدینه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری خواستار را که در آن مدعی بی نظمی و تخلف در آرای صندوق های پستی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شده بودند، رد کرد.

حتی در ایالت جورجیا نیز که آرای انتخابات در حال بازشماری است، گلایه های ترامپ همچنان پابرجا است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 1390

به "ترامپ: اجازه سرقت انتخابات را نخواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اجازه سرقت انتخابات را نخواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید