مرکز نوآوری صنایع خلاق در گیلان راه اندازی می گردد

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران، علی باستی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از ایده های برتر که در بندرانزلی برگزار گردید، اظهارکرد: داشتن سرمایه و دارایی در جهان برای انجام یک فعالیت کافی نبوده بلکه امروزه داشتن دارایی های فکری نشان دهنده صندلی شرکت ها است.

مرکز نوآوری صنایع خلاق در گیلان راه اندازی می گردد

وی با بیان اینکه شرکت های بزرگی همانند گوگل و آی بی ام با ایده های خلاقانه فعالیت خود را شروع نموده و به این صندلی رسیده اند، اضافه نمود: هر مجموعه ای برای دوام به ایده و خلاقیت احتیاج دارد امروزه ایده ها دارایی های ناملموس به شمار می روند.

باستی با تاکید بر لزوم توجه به آموزش برای بهره برداری بهتر و بیشتر از ایده های نوین، توضیح داد: ثبت اختراع بعد از ارائه ایده یاری می نماید تا ایده مورد نظر در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته و یا در راستای راه اندازی کسب و کار جدید استفاده گردد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در ادامه بیان نمود: پارک علم و فناوری گیلان حمایت های لازم در بخش های زیر ساختی، فضای فیزیکی، فضای کسب و کار، اینترنت و دسترسی به اطلاعات، بازاریابی و یاری به شبکه سازی و آموزش و مباحث حقوقی را در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کوشش می کنیم تا بتوانیم مرکز نوآوری صنایع خلاق در قالب شهر خلاق و فناوری های نرم را در گیلان راه اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 209

به "مرکز نوآوری صنایع خلاق در گیلان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نوآوری صنایع خلاق در گیلان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید