عجیب ترین پیکاپ دنیا بالاخره فراوری شد!

به گزارش مسافرت رو، شاید باور نکنید، اما تسلا به تازگی اعلام نموده است که اولین پیکاپ الکتریکی سایبرتراک در گیگافکتوری تگزاس ساخته شده است.

عجیب ترین پیکاپ دنیا بالاخره فراوری شد!

به گزارش خبرآنلاین، این خودروساز در توییتر این خبر را گفت و ایلان ماسک اعلامیه تسلا را در پروفایل خود بازنشر کرد و نوشت: تیم تسلا تبریک می گویم!.

ما نمی توانیم قسمت زیادی از وسیله نقلیه را ببینیم، زیرا به وسیله افراد احاطه شده است و تنها قسمت های قابل مشاهده آن سقف شیشه ای، شیشه جلو با برف پاک کن بزرگ در سمت چپ و شیشه های کناری است. با این حال، از آنچه که می توانیم ببینیم، این پیکاپ تقریباً شبیه آخرین نمونه های اولیه است که در بسیاری از موارد در هفته های اخیر مشاهده شده اند.

بدیهی است که این یک لحظه عالی برای تسلا و تیم گیگافکتوری تگزاس است، زیرا شروع فراوری پنجمین خودروی سواری فراوریی، این برند را سه سال و نیم پس از شروع فراوری چهارمین خودروی خود، یعنی مدل Y، نشان می دهد.

موفقیت آن تقریبا تضمین شده است، تا زمانی که تسلا قادر به ساخت هر چه بیشتر دستگاه های ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. به خصوص اینکه پیکاپ ها سهم قابل توجهی در بازار ایالات متحده دارند.

در ماه می، ایلان ماسک تخمین زد که تسلا می تواند سالانه بین 250 تا 500 هزار سایبرتراک بفروشد. مدیرعامل تسلا گفت: ما هر تعداد که مردم بخواهند و توانایی مالی داشته باشند، می سازیم. وی اضافه نمود که ارزان کردن هزینه ها کار سختی است، زیرا سایبرتراک یک خودروی تازه با روش ساخت تازه است.

سپس به طراحی قطبی سایبرتراک می رسیم که شبیه هیچ تسلا و یا خودروی دیگری نیست. چه بخواهیم چه نخواهیم، نادیده گرفتن سایبرتراک با ظاهر عجیب و حواشی قبلی آن، غیرممکن است و احتمالاً با شروع تحویل خودرو، بیشترین عکس را در خیابان ها به نمایش می گذارد و سر و صدای زیادی برای تسلا ایجاد می نماید.

تسلا سایبرتراک از پیشرانه هایی تمام الکتریکی بهره برده و در سه نسخه تک، دو و سه موتوره فراوری خواهد شد.

پیشرانه مدل پایه شتابی برابر با 6.5 ثانیه داشته و قادر است تا 400 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ پشت سر بگذارد. شتاب مدل دو موتوره 4.5 ثانیه و پس از هربار شارژ قادر است 480 کیلومتر مسافت را طی کند.

اما قوی ترین نسخه سایبرتراک شتابی 2.9 ثانیه ای دارد که تهدیدی برای خودرو های اسپرت و سوپراسپرت است. ثبت رکورد 10.8 ثانیه ای در درگ یک چهارم مایل هم قابل توجه است. تسلا می گوید این نسخه از سایبرتراک تا 800 کیلومتر مسافت پس از هربار شارژ طی کند. نسخه های مختلف سایبرتراک حداکثر سرعتی بین 180 و 210 کیلومتر در ساعت خواهند داشت.

ایلان ماسک در ماه آوریل در خصوص تحویل ها گفت که رویداد تحویل سایبرتراک در انتها سه ماهه سوم برگزار می گردد، که احتمالاً به معنای سپتامبر 2023 است.

در نهایت، شروع فراوری سایبرتراک با توجه به رکورد تعداد رزرو های این شرکت، یک معامله بسیار بزرگ است. طبق یک آمارگیری، تا نوامبر 2022، پیش فروش تسلا سایبرتراک از 1.6 میلیون فراتر رفت. بدیهی است که این بدان معنا نیست که تسلا 1.6 میلیون فروش دارد، اما همچنان تقاضا برای سایبرتراک وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 2337

به "عجیب ترین پیکاپ دنیا بالاخره فراوری شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین پیکاپ دنیا بالاخره فراوری شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید