عبور از مقاطع سخت را بلدم، شعارها را یاد طرفداران داده اند

به گزارش مسافرت رو، به گزارش خبرنگاران ، علیرضا منصوریان، شامگاه دوشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر تیم فوتبال شهرخودرو در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: تفکرات دو تیم بسیار به هم نزدیک بود؛ تیم گل محمدی را می شناختیم می دانستیم که این بازی گل زیادی در بر ندارد.

عبور از مقاطع سخت را بلدم، شعارها را یاد طرفداران داده اند

وی ادامه داد: متاسفانه ما نیز از موقعیت های خود استفاده نکردیم و و شهرخودرو که در پی 3 امتیاز این بازی بود، پس از گلی که زد به بازی دفاعی روی آورد که البته طبیعی هم هست؛ ما نیز هرچه کوشش کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم و شهرخودرو 3 امتیاز را از آن خود کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره حواشی و شعارهای طرفداران اعلام نمود: من پیش از این دیدار به قاسم حدادی فر گفتم که ممکن است در بازی شعارهایی داده گردد اما شما انرژی خود را حفظ کنید ؛ من در این شهر غریب هستم و ما در روزهای سخت احتیاجمند یاری و حمایت هستیم اما من احساس می کنم امروز چهار پنج نفر کار را خراب و فضا را منقلب کردند؛ این افراد نان باشگاه ما را می خورند و راه دیگری می روند همانطوری که در زمان قلعه نویی و گل محمدی هم فضا را منقلب می کردند.

وی ادامه داد: فکر می کنم باید دست در دست هم بدهیم و از این مرحله عبور کنیم چراکه اگر قرار باشد چند نفر فضا را ملتهب نمایند، نمی توان کاری را از پیش برد.

منصوریان با بیان اینکه ما از دقیقه 70 به یار و یاور احتیاج داشتیم بیان داشت: ما دقیقا از دقیقه 70 احتیاجمند یار و یاور بودیم و به بچه ها گفتم که به سکوها توجهی ننمایند؛ متاسفانه طرفدار مظلوم ما را عده ای روی سکو شارژ می نمایند و به عنوان طرفدار خودشان به تیم قالب می نمایند که ادعای سهم خواهی نمایند اما اگر سهم می خواهند اشتباه آمده اند.

وی با بیان اینکه از طرفداران انتظار بیشتری دارد، اضافه نمود: من دو بازی در اول فصل را همراه تیم نبودم و و پس از آن نیز به مصاف 4 تیم قدرتمند رفتیم؛ من دست خالی نمی توانم بجنگم و سکوها باید درست گردد؛ از طرفداران انتظار بیشتری دارم اما از آن چند طرفدار که جو را ملتهب کردند گلایه دارم و از باشگاه می خواهم که با آن ها برخورد کند.

منصوریان ادامه داد: سکوها باید از طرفداران پر باشد و تیم از طرف سکو مورد حمایت قرار بگیرد؛ من امروز از طرفداران موسپید تیمم خجالت کشیدم و باید بگویم که دوران اینکه این و آن را صدا نمایند به سر آمده است، واضح است که شعارها را یاد طرفداران داده اند.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که افردای که جوسازی می نمایند چه کسانی هستند، بیان داشت: من از بچه های تیم پرسیدم که این افراد چه کسانی بودند و آن ها نیز نام چند نفر را بردند البته این فشارها همواره بوده است اما طرفدار واقعی همان بود که با پرچم ایران برای حمایت از ذوب آهن در برابر الوصل به استادیوم آمد.

وی با بیان اینکه عبور از مقاطع سخت را بلد است، اضافه نمود: بازیکنان گفته اند که جان خود را نیز برای تیم خواهند گذاشت و نگاهشان به سکوهایی است که باید پر باشد؛ من شاید از نظر فنی خوب نباشم اما عبور از مقاطع سخت را بلدم.

منصوریان با اشاره به نحوه بازی ذوب آهن در دقایق پایانی اضافه نمود: در 15 دقیقه آخر بازی تنها نتیجه برایم مهم است و کیفیت مهم نیست و وقتی دیدم حریف زیاد دفاع می نماید به بازی مستقیم روی آوردم زیرا امروز در ارسال ها چندان خوب نبودیم و باید روی این سیستم هم کار کنیم.

وی از بازگشت احسان پهلوان اطلاع داد و اضافه نمود: من قول داده ام پهلوان را برگردانم و با او نیز در این باره صحبت نموده ٖام؛ خوشبختانه خلعتبری بازگشت خوبی داشته و سربازان ما نیز یک ماه زمان لازم دارند تا از لحاظ روحی و بدنی به شرایط مطلوب برسند و با تیم هماهنگ شوند؛ از سویی چراغعلی نیز باید مشکل کارت دانشجویی خود را حل نماید تا بتواند بازی کند.

منصوریان ذوب آهن را احتیاجمند 2 رکن اساسی دانست و اضافه نمود: ذوب آهن به 2 رکن اساسی یعنی حمایت طرفدار و پیروزی احتیاج دارد. خوشبختانه کادر فنی خوبی هم داریم و سال جاری نیز از رسول کربکندی که 2 برابر من تجربه دارد بهره می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mosaferatro.ir شناسه مطلب: 619

به "عبور از مقاطع سخت را بلدم، شعارها را یاد طرفداران داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از مقاطع سخت را بلدم، شعارها را یاد طرفداران داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید